Black Friday a arătat puterea Apple: majoritatea tranzacţiilor au fost făcute de pe terminalele companiei
0Black Friday 2013 a trecut şi în ţara care a inventat această zi. În Statele Unite magazinele au venit cu oferte ieri, iar un producător a avut de câştigat de pe urma acestei sărbători, cel puţin ca intenţie de cumpărare şi trafic generat.
IBM a monitorizat tranzacţiile făcute în această zi şi a ajuns la concluzia că dispozitivele mobile Apple au generat 82% din shoppingul de pe terminalele mobile. E încă o confirmare a statutului şi potenţialului celor care au iPhone, iPad sau iPod.
Traficul de pe dispozitive Apple a fost de 4,5 ori mai mare decât cel de pe Android. În total, 17,3% din traficul total de Black Friday a venit de pe gadgeturile Apple, în timp ce 3,85% a venit de pe Android.
Faţă de anul trecut, s-a înregistrat o creştere cu 9% a traficului şi cumpărăturilor de pe mobil de Black Friday. 21% din cumpărături sunt făcute de pe mobil. Tabletele conduc, cu 13,2% din cumpărături, iar smartphone-urile au 7,8%.