Black Friday, a doua etapă, îşi numără magazinele: Oktal are o nouă campanie
0Magazinul Oktal a anunţat că va organiza o a doua campanie de tip „Black Friday“ în acest an, pe 29 noiembrie 2013. Aceasta este, până la urmă, ziua „oficială“ a Black Friday la nivel internaţional.
În ziua de 29 noiembrie 2013, vizitatorii oktal.ro vor putea achiziţiona produse din campania Black Friday de pe 22 noiembrie, dar şi alte produse nou-adăugate în promoţii. În plus, reprezentanţii magazinului promit o surpriză plăcută pe una dintre cele mai căutate categorii de produse din 2013. Startul în campania Black is Back este programat pe 29 noiembrie, ora 00.00. Produsele vor putea fi comandate până la finalul zilei.
„Mulţi clienţi ne-au semnalat că nu au înţeles foarte clar când este Black Friday în 2013, ţinând cont de numeroasele zile alese de retaileri pentru a organiza campanii sub această titulatură. Pentru că Black Friday în România nu a fost atât de comprimat precum la nivel mondial, am decis să organizăm o nouă campanie de reduceri substanţiale, pe 29 noiembrie, campanie denumită Black is Back", spun reprezentanţii Oktal.ro.
Cei care vor dori să cumpere produse de la Oktal.ro în cadrul campaniei Black is Back de pe 29 noiembrie 2013 o pot face doar online, nu şi din showroom-ul din Bucureşti. Comenzile, care vor fi livrate rapid prin curier, pot fi plătite online sau la livrare. Plata în rate este posibilă cu cardurile de credit, nu şi prin creditele online ce necesită aprobarea unui dosar.
Haide să discutăm! Ne poţi vizita şi pe pagina de Facebook „Tech Adevărul“.
Află mai multe despre Black Friday 2013:
Cum a fost Black Friday pentru modă? Un eveniment de succes de care femeile au profitat cel mai mult
Fashion Days a participat la Black Friday 2013 şi îşi prezintă acum cifrele. Dacă în 2011, Black Friday era de interes doar pentru electrocanisce şi IT, parcursul Fashion Days demonstrează că şi segmentul fashion are potenţial.
Campania Early Black Friday, desfăşurată pe 22 noiembrie, a adus companiei QuickMobile vânzări de peste 1,2 milioane de euro. Cu peste 12.000 de produse vândute, QuickMobile a depăşit cu mult previziunile făcute pentru campania din acest an, atât din punct de vedere al volumului de vânzare, cât şi din punct de vedere al vizitatorilor.
De Black Friday 2013, F64, cel mai mare magazin online de produse şi accesorii foto-video a reuşit să vândă 14.800 de produse, cu 75% mai mult decât în 2012. Veniturile totale au fost de 9 milioane de lei.
Black Friday a început, anul acesta, pe 22 noiembrie. Oamenii au inundat site-urile retailerilor online şi au făcut cozi în faţa magazinelor. Totuşi, reducerile de Black Friday nu au ajuns la final.
REPORTAJ Black Friday: Cum a fost sărbătoarea reducerilor la cel mai mare magazin online din România
„Tu ce ţi-ai cumpărat de Black Friday?“. Dacă n-ai auzit întrebarea asta, atunci ai fost departe de oraş, departe de Internet sau pur şi simplu te-ai ascuns sub vreo piatră din munţi. Ieri, a fost Black Friday pe rit românesc. „Adevărul“ a ajuns la magazinul online care a luat sărbătoarea consumistă americană în deşert, adică la eMAG. Dincolo de nebunia din magazine, de pe site-uri, la „ground zero“ lucrurile sunt liniştite.
Iulian Stanciu, CEO şi coproprietar eMAG, glumeşte pe ideea că Black Friday, festival al consumului pe care l-a importat din SUA în 2011, ar putea deveni sărbătoare legală. O glumă care, cine ştie, se va transforma în realitate în 2018 când Stanciu se aşteaptă ca eMAG să valoreze 1,5-2 miliarde de euro.
Campania Black Friday începută pe 22 noiembrie aduce primele cifre. Pentru produsele electronice, românii au cheltuit circa 400 de lei, pe când pe echipamente foto-video comenzile au fost mai consistente.
Black Friday 2013: Flanco a vândut peste 10.000 de dispozitive mobile
Black Friday a fost de succes şi printre magazinele tradiţionale. Flanco raporteză că a avut, până la ora 14.00, 185 de mii de vizitatori şi 53 de mii de produse au fost vândute. „Vinerea neagră“ se extinde, de fapt, până duminică în 82 de magazine din ţară.