Peşte cu viermi, în raionul de peşte „proaspăt“ al unui mare lanţ de hipermarketuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

O femeie din Bucureşti a cumpărat, vineri, de la un hipermarket Auchan din Capitală, un peşte plin de viermi de la raionul „peşte proaspăt“. Aceasta a încercat fără şanse de izbândă să facă o sesizare la Protecţia consumatorului, întrucât angajaţii acestei instituţii nu au program şi în weekend, potrivit postului de televiziune DIGI24.

„Am decis să sun la ANPC. Mi s-a spus că, din păcate, sâmbătă şi duminica nu se lucrează. Mi-au răspuns la telefon şi m-au îndrumat să sun fie luni, ori să trimit un email sau să completez formularul de reclamaţie de pe site-ul ANPC”, spune femeia, citată de DIGI24.

Reprezentanţii ANPC au declarat că procedura actuală şi numărul redus de personal nu permit ca angajaţii să aibă program şi în weekend.

„Aşa funcţionează în momentul de faţă Autoritatea, aşa funcţionează toate autorităţile de stat. Nu există un program pompieristic. Ar trebui lucrat în schimburi dacă ar trebui făcut un program 24 din 24. Totodată, în anumite zone există un număr foarte mic de comisari”, spune Paul Anghel, director ANPC, pentru DIGI24.

Într-un final, emeia a făcut reclamaţie direct la magazin. Reprezentanţii magazinului spun că au făcut verificări.

„Persoana responsabilă de permanenţa magazinului a investigat imediat situaţia, în conformitate cu procedurile interne şi cele prevăzute de legislaţie. Ne exprimăm regretul faţă de această situaţie şi invităm clientul la magazin pentru a-şi recupera banii, cu precizarea că în urma investigaţiei realizate a rezultat că produsul este conform. Menţionăm că întreaga cantitate de peşte este recepţionată cu documente care atestă calitatea produselor.” - sursa: răspuns Auchan, pentru Digi24

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite