Numărul unic la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii rămâne acelaşi: 021.9551

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Deşi Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) intenţiona să schimbe, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor, instituţia s-a răzgândit, iar numărul de telefon la care pot fi făcute reclamaţii cu privire la produsele achiziţionate rămâne acelaşi.

Asta după ce mai multe asociaţii au luat atitudine şi au explicat că un nou număr de telefon îi va bulversa pe români.

„Aducem la cunostinţă atât agenţilor economici cât şi consumatorilor din România că numărul unic privind apelarea ANPC a rămas Telefonul Consumatorului - INFOCONS - 021/9551”, se arată într-un comunicat de presă al Asociaţiei Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor şi Promovarea Programelor şi Strategiilor din România.

Numărul de telefon poate fi apelat din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă, telefon cu tarif normal în reţeaua Romtelecom, potrivit sursei citate.

„ANPC-ul, ca autoritate, înşeală consumatorii şi agenţii economici dând un ordin de schimbare a numărului de apelare a autorităţii, spunând în ordin şi obligând agenţii să afişeze un număr despre care afirmă că a gratuit la apelare dar care este contra cost. Deci chiar autoritatea care ar trebui să sancţioneze astfel de practici înşeală consumatorul. Cred că este un abuz inimaginabil şi un precedent foarte grav”, a declarat Sorin Mierlea, preşedintele asociaţiei amintite.

Anunţul că numărul unic la care românii pot face reclamaţii privind produsele achiziţionate a fost făcut de Marius Duncă, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor.

Duncă a a explicat într-o conferinţă de presă, că, începând cu data de 7 iunie, numărul destinat consumatorilor va fi 021.9414 şi „pentru o perioadă” va putea fi apelat gratuit.

Motivul pentru care se dorea schimbarea era legat de faptul că ANPC folosea un număr împreună cu o asociaţie pentru protecţia consumatorilor.

Pe aceeaşi temă:

Protecţia consumatorului schimbă numărul de telefon la care clienţii nemulţumiţi pot face reclamaţii

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) va schimba, începând cu data de 7 iunie, numărul de telefon destinat consumatorilor.  Anunţul a fost făcut de preşedintele ANPC, Marius Dunca.




 

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite