După inaugurarea de anul trecut, Autostrada Soarelui intră în reparaţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Denivelările şi gropile din carosabil fac Autostrada Soarelui foarte periculoasă pe acest tronson.              Foto Adevărul
Denivelările şi gropile din carosabil fac Autostrada Soarelui foarte periculoasă pe acest tronson.              Foto Adevărul

După ce anul trecut au fost finalizate lucrările la Autostrada Soarelui, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a luat decizia de a reabilita tronsonul cuprins între Bucureşti şi Fundulea. Acesta este primul tronson de autostradă finalizat în România postcomunistă, acum nouă ani.

Primul segment al Autostrăzii Soarelui, cuprins între Bucureşti şi Fundulea, în lungime de 27 de kilometri, figurează în programul de reabilitare al CNARDNR pentru anul acesta.

Potrivit oficialilor din cadrul companiei de stat, lucrările de reabilitare pentru tronsonul respectiv ar putea demara în luna aprilie a acestui an, iar în timpul lucrărilor, traficul va fi limitat la doar două benzi, câte una pe fiecare sens.

Porţiunea Autostrăzii Soarelui, cuprinsă înte Bucureşti şi Fundulea a fost prima bucată de autostradă dată în folosinţă după 1989 şi a fost construită din plăci de beton. Lucrarea a fost inaugurată în 2004 cu o perioadă de garanţie de 2 ani şi a costat aproximativ 74 de milioane de euro.

Decizia de a reabilita această porţiune a fost luată după ce în carosabil au apărut mai multă gropi de dimensiuni suficient de mari încât să fie considerată periculoasă. De asemenea, pe toţi cei 27 de kilometri au apărut fisuri şi denivelări ale asfaltului.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite