Ce măsuri a luat Kaufland împotriva vânzătoarei de la Odorheiu Secuiesc. Explicaţia companiei: „Programul de lucru nu începuse încă“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Kaufland a revenit astăzi cu precizări legate de incidentul de la supermarketul din Odorheiu Secuiesc, în care un blogger clujean nu a fost servit pentru că nu ar fi ştiut maghiară. Compania susţine că motivul a fost altul. Kaufland nu a luat deocamdată nicio măsură împotriva vânzătoarei şi precizează că eventualele sancţiuni vor fi confidenţiale.

„La ora la care a avut loc discuţia filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienţii nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obişnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operaţională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul şi restituindu-i suma”, se arată în comunicatul Kaufland. 

Ce spune Kaufland 

Compania a transmis un alt comunicat astăzi în care se arată: „Regretăm atitudinea angajatei din cadrul magazinului din Odorheiul Secuiesc. Este un comportament de care ne dezicem, Kaufland având o serie de principii care pun respectul faţă de clienţi şi amabilitatea pe primul loc.”

Încă nu s-a luat nicio măsură împotriva vânzătoarei

În ceea ce priveşte măsurile luate împotriva vânzătoarei, comunicatul arată: „Vă asigurăm că, potrivit procedurilor interne ale companiei, am demarat deja o investigaţie şi vom lua toate măsurile pentru a evita pe viitor astfel de situaţii, inclusiv introducerea cursurilor de limba română. Subliniem că, potrivit legii, eventualele măsuri care vor fi decise vor fi confidenţiale, deoarece ţin de relaţia angajat-angajator, respectând astfel dreptul la viaţa privată.”

Precizările Kaufland

Compania a revenit cu precizări şi privind incidentul: 

„La ora la care a avut loc discuţia filmată la punctul Grill (9:47), programul de lucru cu clienţii nu începuse încă, angajata fiind implicată în sarcinile obişnuite de pregătire pentru deschiderea oficială de la ora 10:00. Din acest motiv, casa de marcat nu era încă operaţională, iar aceasta nu a putut încheia procedura de încasare, neputând servi astfel clientul şi restituindu-i suma.

De asemenea, din imaginile surprinse de camerele de supraveghere din parcare, reiese că autorului filmului i s-a comunicat orarul de funcţionare în prealabil.

Acesta a venit la punctul Grill într-un interval de 17 minute de trei ori, înainte de începerea programului, în intervalul 9:31 – 9.47, purtând discuţii cu angajata.”

„I s-a comunicat că programul nu începuse încă”

Kaufland mai precizează că de fapt bloggerului i s-ar fi comunicat că programul nu începuse încă: 

„Încă de la prima vizită, care a durat aproximativ un minut (de la ora 9:31:25 până la ora 9:32:27), clientului i s-a comunicat că programul de lucru nu începuse încă la acea oră şi din acest motiv nu putea fi servit. Cu toate acesta, el a revenit a doua oară la ora 9:37 şi apoi a treia oară la ora 9:47, când a pornit camera de filmat, înregistrând o reacţie ca urmare a unor interacţiuni anterioare. 

Autorul filmului a omis să precizeze că filmarea dată publicităţii este în fapt a treia discuţie cu angajata noastră.”

Citeşte şi

Director la Protecţia Consumatorilor: „Managerul de la Kaufland Odorheiu Secuiesc a spus că româna nu e o condiţie pentru angajare, că ar fi discriminare“

Korodi Attila, despre scandalul micilor româneşti din Secuime: „S-a exagerat fix de Ziua Limbii Române. Atât a putut face sistemul educaţional pentru aceşti tineri“

VIDEO Kaufland, amendat cu 10.000 de lei. Discriminare cu repetiţie la Odorheiu Secuiesc. Directorul OPC Braşov: „Nu e o excepţie”

VIDEO Refuzat la Kaufland în Odorheiu Secuiesc pentru că nu ştia maghiară: „De ce nu ştiţi ungureşte, că sunteţi în Ţinutul Secuiesc?”

Cluj-Napoca



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite