Proiectul este împărţit în patru loturi, având lungimi de 17 kilometri (valoare estimată de 627,3 milioane lei), 24,2 km (736 milioane lei), 12,4 km (532 milioane lei) şi 16,3 km (585,7 milioane lei).
 
Valoarea estimată a contractului include şi procentul de 10% reprezentând cheltuieli diverse şi neprevăzute, se arată într-un anunţ al CNADNR. Lucrările sunt finanţate cu bani europeni, din Fondul de Coeziune (85%), şi de la bugetul de stat, iar termenul pentru finalizarea acestora este de 70 de luni de la data atribuirii.
 
Lucrările la tronsonul Sebeş-Turda ar trebui să înceapă în primăvara anului 2014. Durata de construcţie a autostrăzii este aproximată la 22 de luni, dintre care 4 luni pentru proiectare şi 18 luni pentru execuţia lucrărilor, iar contractul va fi atribuit constructorilor care vin cu oferta de preţ cel mai scăzut.
 
Împărţirea loturilor:
 
Lotul 1 (17 km – km 0+000 – km 17+000, de la intrarea pe autostradă de la Sebeş până la Pârâul Iovului) – 57.028 milioane de lei
 
Lotul 2 (24,25 km – km 17+000 – km 41+250, de la Pârâul Iovului până la intrarea în municipiul Aiud) – 66.913 milioane de lei
 
Lotul 3 (12,45 km – km 41+250 – km 53+700, de la intrarea în Aiud până la nodul de la Decea) – 48.372 milioane de lei
 
Lotul 4 (16,300 km – km 53+700 – km 70+000, de la nodul din Decea până la intrarea în autostradă la Turda) – 53.248 milioane de lei