Reţeta pentru un magazin online de succes: design, simplitate şi, mai ales, un om de marketing digital
0Designul, simplitatea, conţinut exclusiv pentru reţele sociale, dar şi un om de marketing digital sunt doar câţiva dintre factorii care duc la succesul unui magazin pe internet, au declarat mai mulţi specialişti în cadrul ecomTEAM, cel mai mare eveniment regional de comerţ electronic şi marketing digital.
Cornel Baloleanu, PayU, despre criteriile esenţiale pentru un magazin online de succes:
- Site-ul trebuie să aibă un design profesionist, ideal optimizat pentru interfeţe mobile
- Arhitectura informaţiei în site, nivelul de structurare şi organizare
- Navigare intuitivă, uşor de folosit
- Meniu simplu, filtre multiple
- Informaţii cât mai complete despre produse
- Uşurinţă şi rapiditate în procesul de comandă
- Formulare uşor de completat, cât mai puţine date personale solicitate şi un număr minim de paşi
- Reluarea procesului din punctul unde a fost întrerupt
- Informaţii despre comandă, plată şi livrare