„Naşul“ polonez pentru Allview? Interviu cu omul care vrea succes în România prin produse accesibile, dar bine promovate

„Naşul“ polonez pentru Allview? Interviu cu omul care vrea succes în România prin produse accesibile, dar bine promovate

Fondatorul Kruger&Matz a pornit compania din pasiune pentru muzică. FOTO Răzvan Băltăreţu/Adevărul

Ieri, 7 octombrie, compania poloneză Kruger&Matz şi-a lansat gama de produse în România. Concurează direct cu Allview şi are o strategie interesantă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Ştii de ce preferi iPhone, Coca-Cola sau maşini nemţeşti? Pentru că sunt mai bune decât produsele rivale. Ştii asta, însă, din materialele lor de marketing. Pe 7 octombrie, într-o veche tipografie românească, a debutat oficial marca Kruger&Matz pe piaţa de telefoane, tablete şi sisteme audio. „Playtech“ publică în exclusivitate un interviu cu fondatorul mărcii.

Kruger&Matz există din 2010 şi este creaţia lui Michal Leszek, care actualmente ocupă funcţia de director de marketing Lechpol. Kruger&Matz este una dintre cele 10 mărci pe care Lechpol le are şi a apărut şi crescut drept o extensie a pasiunilor lui Michal Leszek. În urmă cu patru ani, se poate spune că fondatorul a văzut o nişă de exploatat în piaţă. Nu le vinzi oamenilor telefoane, tablete, căşti sau televizoare, ci le vinzi unelte. Acesta e un laitmotiv în discursul său: cumpără-ţi uneltele de care ai nevoie şi care te ajută să îţi faci treaba.

„Ideea din spatele Kruger&Matz şi cea în care cred şi independent de companie e că astfel de dispozitive sunt doar unelte. Eu folosesc telefonul ca unealtă şi atât, este doar atât. Dar fiecare are alte valori şi alte lucruri de apreciat“, spune Leszek. „Unii vor preţui designul, alţii vor dori o baterie mare şi vor fi mulţi sau puţini cei care vor preţui marca pentru care vor plăti foarte mult. Dacă ai suficienţi bani să cumperi orice, atunci cumperi orice, dar dacă nu ai, atunci îţi spun că sunt lucruri mai importante în viaţă decât telefoanele“, completează fondatorul Kruger&Matz.

Afacerile în familia sa au început în urmă cu 25 de ani, cu o oportunitate văzută de tatăl său Zbigniew Leszek. Nu a cumpărat blugi din Turcia, ci decodoare TV. Atunci, standardul de codare a semnalului TV se schimba din SECAM în PAL. Leszek a profitat de moment, de libertate şi de cerere şi a cumpărat decodoare din Cehia, apoi Singapore, şi le-a vândut în ţară.

Interviul complet este pe site-ul Playtech

 

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările