Digi anunţă rezultatele financiare pe primul trimestru din 2020. Venituri în creştere cu 11%

Digi anunţă rezultatele financiare pe primul
trimestru din 2020. Venituri în creştere cu 11%

Digi.

Grupul Digi Communications N.V. a publicat vineri, 15 mai, rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2020, anunţând la 31 martie 2020 venituri în creştere cu 11%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent (de la 281,2 milioane EUR la 313,2 milioane EUR) şi creşterea RGU cu 9 %, la 16,5 milioane.

Ştiri pe aceeaşi temă

EBITDA ajustată a fost de aproximativ 114,7 milioane EUR (inclusiv IFRS 16), o creştere cu 26,4 % faţă de aceeaşi perioadă a anului 2019. 

Având în vedere contextul general de sănătate publică de la jumătatea lunii martie, compania s-a concentrat asupra răspunsului la pandemia COVID-19 şi asupra măsurilor de restricţie luate de autorităţile din toate teritoriile (în România din 23 martie 2020, în Ungaria începând cu 11 martie, în Spania din 15 martie şi în Italia din 12 martie).

În perioada de restricţii impuse de pandemia COVID-19, Digi Communications N.V. a implementat măsuri pentru a asigura sănătatea şi siguranţa clienţilor, angajaţilor şi partenerilor şi a urmărit furnizarea de servicii şi derularea operaţiunilor la acelaşi nivel ca în perioadele de normalitate. În această etapă, dată fiind incertutidinea generată de pandemie, durata acesteia şi impactul economic imediat, este dificil să se estimeze efectele financiare la nivelul companiei.

În România, în perioada de restricţii, s-a remarcat o creştere a utilizarii de servicii fixe de internet şi televiziune prin cablu pentru clienţii rezidenţiali. Necesitatea de a fi conectaţi şi trecerea masivă la munca de acasă au contribuit la utilizarea susţinută de servicii fixe. Aceasta s-a reflectat în creşterea traficului în reţeaua fixă cu 20-30%, în special în a doua parte a zilei. 

Astfel, la finalul primului trimestru, Digi a înregistrat un progres al RGU pentru serviciile de internet şi televiziune prin cablu şi a atins un număr record de servicii vandute clienţilor: 3,7 milioane RGU (televiziune prin cablu), respectiv 2,9 milioane RGU (internet fix).

În Ungaria, cu toate că au fost adoptate măsuri restrictive diferite de celelalte teritorii, nu a existat un impact negativ semnificativ în perioada de restricţie asupra filialei care a urmat, în linii mari, acelaşi ritm ca pentru perioadele normale de activitate.

In Spania, ritmul de creştere a serviciilor vândute (RGU) a fost impactat semnificativ până acum, ca urmare a restricţiilor de portabilitate a numerelor de telefonie fixă şi mobilă implementate în această perioadă. Digi Spania a reuşit, în primul trimestru al anului, să depăşească pragul de 2 milioane RGU pentru serviciile de voce şi date mobile, îmbunătăţindu-şi contribuţia la veniturile grupului (20% din veniturile totale ale Grupului) şi EBITDA (11% din EBITDA Grup).

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: