Trei angajaţi ai Primăriei şi un administrator de firmă sunt anchetaţi pentru "liftul dispărut" de la Direcţia Fiscală

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Liftul ar fi trebuit să fie instalat la Direcţia Fiscală a Primăriei. FOTO: Adevărul
Liftul ar fi trebuit să fie instalat la Direcţia Fiscală a Primăriei. FOTO: Adevărul

Cei trei angajaţi ai Primăriei Timişoara care au semnat recepţia finală a noii clădiri a Direcţiei Fiscale, fără ca liftul să fie montat sunt urmăriţi penal pentru abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual, fiind urmărit penal pentru complicitate şi un administrator de firmă.

Potrivit unui comunicat de presă transmis, vineri, de Inspectoratul de Poliţie Timiş, în urma cercetării penale făcute de ofiţerii Serviciului de Investigarea Fraudelor Timiş, cu avizul Parchetului de pe lângă Judecătoria Timişoara, s-a dispus începerea urmăririi penale faţă de M. M., de 52 de ani, D. M., de 45 de ani, şi C. L., de 50 de ani, toţi din Timişoara pentru abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual.

De asemenea, s-a început urmărirea penală faţă de B. V., de 51 de ani, din Timişoara, administrator al unei societăţi din municipiu, pentru complicitate la abuz în serviciu contra intereselor publice şi fals intelectual. "În fapt, în cursul anului 2010, ca urmare a executării unor lucrări efectuate de către societatea respectivă pentru Primăria muncipiului Timişoara, cele trei persoane, în calitate de angajaţi ai Direcţiei Patrimoniu care fac parte din Comisia de Recepţie a Lucrărilor, au întocmit şi semnat în fals un proces-verbal de recepţie şi punere în funcţiune a unui lift la clădirea Primăriei, lift care nu a fost montat, creându-se un prejudiciu de aproximativ 99.000 de lei. Totodată, în baza procesului-verbal de recepţie, după expirarea termenului de doi ani de la semnarea recepţiei, i-a fost restituită reprezentantului firmei şi garanţia de bună funcţionare a liftului", se arată în comunicat.

Cercetările continuă în acest caz cu învinuiţii în stare de libertate în vederea cercetării întregii activităţi infracţionale şi recuperarea prejudiciului. Purtătorul de cuvânt al Poliţiei Judeţene Timiş, Mirela Drăghicioiu, a declarat, sâmbătă, pentru Mediafax, că Serviciul de Investigare a Fraudelor al instituţiei s-a sesizat în cazul recepţiei finale a construcţiei noului sediu al Direcţiei Fiscale a Primăriei Timişoara, lucrarea nefiind finalizată. "Trei angajaţi ai Primăriei Timişoara sunt cercetaţi pentru abuz în serviciu contra intereselor publice deoarece au semnat recepţia finală a construcţiei noului sediu al Direcţiei Fiscale a Primăriei Timişoara, fără ca un lift să fie montat", a declarat Drăghicioiu.

Potrivit unor surse din Primăria Timişoara, liftul fusese cumpărat în anul 2010 de fosta administraţie a municipiului cu peste 100.000 de lei, bani proveniţi din bugetul local. Conform stirileprotv.ro, clădirea de patru etaje a Direcţiei Fiscale, inaugurată în 2010, are lift doar în acte, inspectorii Curţii de Conturi constatând abia acum lipsa ascensorului.

Sursa citată a afirmat că liftul a costat 150.000 de lei, dar locul unde ar fi trebuit să fie amplasat a fost acoperit cu pereţi din rigips, pentru a nu se observa lipsa ascensorului, şi că atunci când s-a făcut recepţia clădirii renovate cu 3 milioane de lei, reprezentantii Primăriei au tăiat si panglica. Potrivit stirileprotv.ro, vineri, bucăţi din lift au apărut sprijinite de clădire, dar nu au rămas acolo mai mult de o oră.

Clădirea de patru etaje a Direcţiei Fiscale, inaugurată în 2010, are lift doar în acte, inspectorii Curţii de Conturi constatând abia acum lipsa ascensorului. Liftul a costat 150.000 de lei, dar locul unde ar fi trebuit să fie amplasat a fost acoperit cu pereţi din rigips, pentru a nu se observa lipsa ascensorului. Potrivit stirileprotv.ro, vineri, bucăţi din lift au apărut sprijinite de clădire, dar nu au rămas acolo mai mult de o oră.

Timişoara

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite