Service-urile auto şi spălătoriile au dat lovitura de Paşte. Cifra de afaceri s-a dublat
0Timişorenii au ales să introducă reparaţia şi curăţarea maşinilor pe lista cheltuielilor de sărbătorile pascale. Patronii spun că afacerile le-au mers bine toată săptămâna, iar reducerile pe care le-au oferit au "ademenit" şi mai mulţi clienţi.
"De multă vreme nu am mai avut tot garajul ocupat. Sărbătorile, dar şi venirea primăverii, i-au determinat pe clienţi să realizeze programări pentru verificarea autoturismelor. Mulţi dintre ei ne-au spus că trebuie să plece într-un scurt concediu sau în oraşe situate la depărtare, astfel că siguranţa a stat pe primul loc. Ţinând cont că încă sunt vremuri de criză, compania noastră a ales să ofere reduceri cuprinse între 15 şi 25 la sută. Mizăm mult pe fidelizarea clientului, mai ales că există o concurenţă puternică pe piaţa noastră", a spus Marcel Dragostin, patron de service-auto.
Şi spălătoriile auto au avut clientelă multă. Şi patronii acestor afaceri au ales să nu mărească preţurile, ci din contră să ofere pachete promoţionale. "Vremea a fost de partea noastră. Cele mai căutate promoţii au fost cele de spălare pe interior şi exterior a maşinilor. Dacă în mod normal ceream între 20 şi 24 de lei pentru acest serviciu, acum preţul a fost limitat la 19 lei. Drept bonus, fiecare client a primit cadou şi un deodorant", a declarat Mihai Spătar, patronul unui lanţ de spălătorii.
Citeşte şi alte materiale scrise de jurnalistul Gerhald Ernst pe blogul acestuia!