Ploieşti: Navetiştii declară război virtual CFR-ului

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Maria Matei speră că CFR va lua măsuri, după ce nemulţumirile vor fi făcute publice
Maria Matei speră că CFR va lua măsuri, după ce nemulţumirile vor fi făcute publice

Pentru început, aceştia au bombardat email-ul companiei cu sesizări pentru a obţine măcar răspunsuri pertinente. Pentru a-şi putea îmbunătăţi condiţiile de călătorie, navetiştii au realizat un sondaj online şi spun că vor să prezinte conducerii CFR nemulţumirile lor.

Maria Matei, o tânără de 28 de ani din Ploieşti, lucrează de doi ani şi jumătate în contabilitate, în Bucureşti şi, zilnic, face naveta cu trenul,  pentru că a considerat că este un mijloc de transport mai sigur. „Înainte era şi mult mai rapid să mergi cu trenul, doar că, în ultima perioadă, au mari întârzieri", spune tânăra.

Zilele trecute, pe când mergea spre Bucureşti, alături de alţi navetişti ploieşteni, fata a avut o experienţă mai puţin plăcută. „Trenul întârziase 15 minute şi eram deja puţin îngheţaţi. Am urcat în tren, dar şi acolo era frig. Aşa am petrecut 50 de minute, cât a ţinut călătoria, deşi plătesc destul pentru a avea confort. Abonamentul lunar mă costă 224 de lei", spune Maria. Toţi cei din compartimentul ei au discutat şi au ajuns la concluzia că trebuie să ia iniţiativa pentru a schimba condiţiile oferite de CFR. Aşa le-a venit tinerilor ideea de a realiza un sondaj de opinie în rândul navetiştilor pentru a determina cele mai mari neplăceri ale unei călătorii.

Reacţii ale CFR

De realizarea sondajului online se ocupă Ştefan Ionescu, un alt tânăr navetist, care lucrează în domeniul IT, în Bucureşti. Acesta povesteşte cum un călător a vrut să intre în audienţă la un director CFR, însă, în loc de audienţă el a pimit un email şi un orar cu mersul trenurilor. „Supărat, omul a făcut un xerox cu răspunsul primit şi l-a oferit, sub formă de fluturaşi, tuturor navetiştilor. Aceştia au început să dea email-uri la un reprezentant CFR, care în final le-a şi răspuns", povesteşte Ştefan.

La scurt timp, CFR a introdus încă un tren dimineaţa, unul în plus în zilele de vineri şi încă unul în zilele de sâmbătă. „Acum, facem un sondaj online, pe http://bit.ly/SondajCFR şi rezultatele lui vrem să le punem pe un site, ca şi cei de la CFR să vadă realitatea şi să-şi dea seama ce măsuri să ia. Sondajul conţine nouă întrebări cu date generale, dar şi motivele nemulţumirii călătorilor, cum ar fi mizeria din trenuri, faptul că este prea frig iarna şi prea cald vara sau că trenul nu are destule locuri pentru toţi cei care plătesc bilete sau abonamente", mai spune Ştefan.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe ploiesti@adevarul.ro!

logo ads
Ploieşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite