Brandul românesc de poşete şi accesorii care cucereşte mapamondul: „Investiţiile în femei consolidează societăţile“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Andreea Borovina este o tânără născută în Călăraşi, locuieşte în Dubai şi a lansat un brand de poşete şi accesorii produse în Indonezia, pe care le vinde în toată lumea. „Weekend Adevărul“ vă spune povestea ei.

Andreea Borovina (29 de ani) este o tânără din Olteniţa (judeţul Călăraşi) care a pus bazele unui adevărat brand, „Borro Design“, un concept despre care spune că îmbină moda cu pasiunea pentru artă. Pe scurt, e un business în care sunt realizate mai ales poşete, dar şi alte accesorii.

Afacerea s-a transformat, încet, încet, într-o activitate caritabilă, pentru că Andreea Borovina a dat de lucru la peste 1.000 de femei din Indonezia, India şi Vietman. În cultura tradiţională indoneziană, femeilor le este limitat dreptul la muncă şi independenţa financiară.

Marginalizate, fără slujbă, fără posibilităţi, au fost cooptate într-un proiect despre care au scris şi jurnaliştii de la revista americană Glamour.

calarasi accesorii borro design
„Este mai mult decât comerţ, este un proiect important pentru mine, care are în centrul său femeia care stabileşte direcţia propriei sale vieţi şi o trăieşte la maximum şi frumos. Este important a te cunoaşte pe tine însuţi, simţind nu raţionând. Am trăit experienţe extraordinare în Indonezia, acolo unde sunt lucrate accesoriile «Borro Design». Mai presus de toate, am întâlnit oameni frumoşi, sufletişti, care ştiu să zâmbească şi, cred eu, cărora le-am înfrumuseţat viaţa. Femeile lucrează de acasă, se pot ocupa şi de copii, şi de menaj, dar pot avea şi mulţumirea sufletească prin ceea ce fac. Cred că totul s-a transformat într-o activitate caritabilă în plină expansiune“, povesteşte Andreea Borovina.
calarasi accesorii

FEMEIA, ÎN CENTRUL AFACERII

Tânăra a absolvit Academia de Studii Economice din Bucureşti şi, în urmă cu doi ani, a decis să îşi pună pe picioare propria afacere. Acum călătoreşte în toată lumea, pentru a-şi împlini visul: pentru ca poşetele, colierele, brăţările, curelele şi cerceii marca „Borro Design“ să cucerească tot mai multe femei. Face naveta între Dubai (acolo unde s-a stabilit de mai mulţi ani) şi Bucureşti, pentru a pune la punct strategii de dezvoltare.

calarasi accesorii

„Îmi doresc să schimb, să ajut şi să mă implic. Să las ceva frumos în urma mea, pentru că sunt de părere că ne naştem cu un scop. Şi cred că scopul meu este să aduc un strop de frumuseţe în vieţile oamenilor, indiferent că o fac prin produsele mele sau pe alte căi“, explică tânăra.

Unicitatea produselor constă în tehnicile manuale prin care sunt aplicate strasuri, mărgele şi alte ornamente pentru a crea obiecte de calitate, care ţin cont de tendinţele în modă, însă ilustrează şi viziunea Andreei.

image
„Ceea ce face cu adevărat special brand-ul este încercarea de a oferi femeilor oportunităţi la nivel economic şi social, ca premisă a unei societăţi mai bune pentru generaţiile viitoare. Investiţiile în femei consolidează familiile şi societăţile, dar construiesc şi un drum mai bun pentru noua generaţie“, mai spune Andreea.

MAGAZINE ONLINE

Tânără spune că Borro a luat naştere în 2014, în timpul unei călătorii în Indonezia. „Cunoscându-le pe femeile de acolo, mi-am dorit să le ofer oportunitatea de a-şi îmbunătăţi viaţa, dar şi de a participa la viaţa economică a societăţii lor. Mai mult decât muncă, acest proiect implică o dăruire imensă, atât din partea mea, cât şi a oamenilor cu care lucrez. În total, peste 1.000 de femei creează produsele Borro şi plănuim să implicăm şi mai multe. Clienţii fideli şi cea mai mare cerere fiind în Statele Unite şi Anglia. Vindem şi în România pe site-ul nostru şi prin intermediul câtorva magazine online“, explică tânăra antreprenoare.

calarasi accesorii

Cele peste 1.000 de piese din colecţiile „Borro design“ sunt piese unicat, clasice, care pot fi asorate atât la ţinute de seară pretenţioase, cât şi la cele de zi casual. Preţul de vânzare pentru fiecare obiect este curpins între 16 şi 130 de euro. Pentru ca accesoriile Borro să fie deosebite se folosesc numeroase feluri de cristale, perle, bambus, coral, pietre din mare, argint, zirconiu, diverse tipuri de răşini. Dintre toate, cel mai preţios este coralul neprelucrat.

calarasi accesorii

„Conceptul «Borro» a fost creat pentru magazine online şi pentru moment aşa va rămâne. Suntem în revista Glamour UK, ediţiile din august şi septembrie, şi urmează să apărem şi în cea din octombrie. O următoare apariţie avem şi în Vogue UK. În prezent suntem în discuţii cu o firmă de PR din California, pentru a intra pe piaţa de acolo mai puternic şi a promova produsele prin intermediul unor vedete“, concluzionează

Andreea Borovina: În total, peste 1.000 de femei creează produsele Borro şi plănuim să implicăm şi mai multe.  

Vă recomandăm şi:

Şi-au părăsit joburile corporatiste pentru o afacere dulce şi colorată: două ploieştence au idei de cadouri pentru cei sătui de chinezării

Cele mai bune afaceri la domiciliu: în ce domenii merg bine business-urile făcute acasă

Călăraşi



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite