Scandal la Dedeman Băneasa. O clientă acuză paznicul şi şeful de magazin că au agresat-o fizic şi verbal pentru că n-ar fi plătit produse pe care le achitase online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto MEDIAFAX Arhivă
Foto MEDIAFAX Arhivă

O clientă a unui magazin de bricolaj din Bucureşti acuză paznicul că a bruscat-o şi a acuzat-o că ar fi vrut să plece cu produse fără să achite preţul, deşi, susţine femeia, ar fi plătit online şi doar ridica coletul de la magazin.

Clienta a publicat întreaga întâmplare pe contul său de Facebook şi a precizat în comentarii că este vorba despre magazinul Dedeman Băneasa.

Sunt în stare de şoc şi sper din tot sufletul ca povestea asta despre ce mi s-a întâmplat la Dedeman să schimbe ceva în aşa fel încât niciun client să nu mai treacă prin asta vreodată.

 

Au fost hărţuiri verbale şi fizice care m-au afectat real.

 

M-am dus la Dedeman să ridic un colet (patru ghivece de ceramică) achitat online acum mai bine de o săptămână. Am înţeles că găsesc coletul la depozitul exterior, unde un angajat politicos mi-a spus să aştept — am îngheţat la coadă, iar când a venit rândul meu, am aflat că trebuie să mă întorc să iau coletul dinăuntru de fapt. Am aşteptat din nou la punctul de ridicare din magazin, că nici acolo nu îl găseau. Până la urmă, un angajat a apărut cu ghivecele, mi-a dat o hărtie şi m-am dus spre ieşire.

 

Aici a început coşmarul.

 

Trec pe lângă o coadă măricică şi când să ies pe uşă, doi indivizi mă opresc, mă întreabă dacă produsele sunt din magazin. ZIc senină "da", uitaţi hârtia. Se uită şi spun să mă duc la coadă să iau factură fiscală. “Nu am nevoie de factură, mulţumesc, am achitat online, e ok”, zic eu şi dau să plec.

 

Paznicul mă blochează, mă trage de haină, începe să mă împingă şi să se răstească la mine “unde credeţi că plecaţi cu produsele neachitate!”. Îi zic să nu mă mai atingă şi că am achitat online, dovadă fiind hărtia din mâna mea. Îmi smulge hârtia şi zice “nu aţi achitat nimic“. Îi zic să îmi returneze hârtia şi măcar să mă lase să pun ghivecele în maşină, că sunt grele. Dar continuă să nu mă lase şi să se împingă cu burta (?!) în ghivecele mele. Efectiv mă brusca. Am zis că voi chema poliţia, că e inadmisibil să pună mâna pe mine şi să vorbească cu asemenea nesimţire. Mi-a smuls ghivecele din mână şi m-a julit pe degetele de la mâna dreaptă (a trecut aproape o oră şi încă sunt roşie).

 

Am zis să vină şeful de magazin cât aştept factura. Şeful a venit prompt, dar când i-am zis “cum e posibil să păţesc aşa ceva(…)”, mi-a zis că aşa se întâmplă când “nu achit produsele”. Vă daţi seama, produse achitate de peste o săptămână, iar ei ştiau asta foarte bine.

 

Scot telefonul să filmez, dar şeful spune rapid că nu am dreptul ăsta, că e proprietate privată. Dar dreptul meu de a nu fi atinsă şi bruscată? Dar dreptul meu de a nu mi se smulge produsele din mână? Dreptul meu de a nu fi hărţuită? 

“Nu v-a hărţuit nimeni”, vine răspunsul şefului de magazin.

 

“Cum e posibil aşa ceva“, întreb aproape retoric un bărbat de la rând. “Sunteţi în România, aşa e aici“, îmi replică el.

 

Sincer, sper ca firma asta românească (pe care eu o respectam) să îşi revizuiască aceste politici care ar putea pune şi în viitor clienţi ca mine în asemenea situaţii umilitoare. Am fost şi sunt foarte afectată de ceea ce am păţit“.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite