Șantierul M6 se extinde și în parcarea de la Aeroportul Otopeni. Autoritățile încearcă să găsească o soluție pentru haosul de pe șosele

0
Publicat:

Parcarea din fața terminalului Plecări al Aeroportului Internațional „Henri Coandă” se va închide temporar, începând de luni, 9 septembrie, din cauza lucrărilor de execuție pentru viitoarea stație de metrou „Aeroport Otopeni” de pe M6. În același timp, pe șosele este haos din cauza lucrărilor.

foto tunel metrou
FOTO G4Media

Șoferii care vor să își parcheze mașina la aeroport vor fi nevoiți să facă acest lucru în rondul central (parcarea P3), care va funcționa în regim „short-term”, a transmis Compania Națională Aeroporturi București (CNAB).

Compania Națională Aeroporturi București are în derulare o serie de proiecte pentru sporirea capacității de parcare pentru pasageri”, a transmis sursa citată.

De asemenea, pe lângă incovenientele create în ceea ce ține de parcarea Aeroportului Otopeni, șantierul creat pentru demararea lucrărilor pentru noua magistrală de metrou a Metrorex au afectat și traficul din Capitală.

Începând de miercuri, 4 septembrie, traficul a fost restricționat în dreptul operatorului economic „Automibile Bavaria”, pe banda 1 care se desprinde din DN1 pe sensul spre București. Alte restricții de circulație au mai apărut și pe restul traseului pe care îl va urma linia de metrou, astfel încât să fie construite noile ieșiri. 

Acest lucru a nemulțumit profund șoferii, care acum petrec mai mult timp în trafic din cauza restricțiilor, sau chiar sunt nevoiți să găsească rute ocolitoare. În acest sens, reprezentanții supervizorului proiectului, ai companiilor de construcții care se ocupă de acest proiect, Prefectul Municipiului București, ai Direcției Generale de Poliție, ai Poliției Rutiere, ai STB și TPBI s-au întrunit pentru a găsi o posibilă soluție la haosul de pe șosele.

Potrivit postării de pe Facebook a Metrorex, „părțile au discutat în detaliu principalele situații legate de restricțiile și devierile de trafic generate de lucrările de șantier pe Secțiunile Sud (Lot1.1) și Nord (Lot1.2), și au analizat și prefigurat soluții eficiente pentru atenuarea impactului acestor modificări care intervin în traficul din București și de pe DN1.”

De asemenea, părțile implicate cer obținerea unor aprobări rapide de la autorități, pentru devierile de trafic de exemplu, pentru a reduce pe cât posibil întârzierile și costurile suplimentare și pentru a limita durata lucrărilor.

București

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite