Video Lucrările pentru Magistrala 6 duc la tot mai multe restricționări de trafic. Când va fi gata linia 1 Mai - Otopeni
0Metrorex a anunțat că noaptea trecută au fost impuse noi restricții de circulație pe DN1, din cauza lucrărilor în desfășurare la șantierul M6, linia de metrou care va lega Gara de Nord de Aeroportul Otopeni.
Ca urmare, traficul a fost restricționat și pe drumul de acces din apropierea pasajului suprateran Ikea, care se ramifică din DN1 la kilometrul 8+600, potrivit Metrorex.
Restricția a fost instituită în apropierea afacerii „Automobile Bavaria” pe prima bandă a drumului de acces care se ramifică din DN1, acoperind tronsonul cuprins între kilometrii 8+300 și 8+450, pe sensul Ploiești-București, începând de miercuri, 4 septembrie 2024, ora 05:00. Practic, este vorba despre 150 de metri din banda 1 pe breteaua de la pasajul Ikea, pe sensul Ploiești-București.
Pentru noile restricții de pe DN1, implementate pentru a facilita lucrările pe șantierul M6, a fost instituită semnalizarea rutieră în conformitate cu prevederile legale, implementarea realizându-se între orele 23:00 din 3 septembrie și 5:00 din 4 septembrie 2024.
Metrorex a reamintit că restricțiile de circulație au fost necesare pentru realizarea lucrărilor aferente etapei 2 a viitoarei stații de metrou Tokyo, în cadrul proiectului „Racordarea rețelei de metrou cu Aeroportul Internațional Henri Coandă - Otopeni (Linia M6. 1 Mai-Otopeni). Proiectare și execuție structuri stație, galerii și tuneluri. Lotul 1 - 1 Mai-Tokyo”, la viitoarea intersecție dintre Aeroportul Băneasa și Tokyo, pe aliniamentul viitoarei Linii M6, Secțiunea Sud.
Circulația a fost restricționată conform planului aprobat prin avizul comun al CNAIR și IGPR - Direcția Rutieră.
Cum au evoluat lucrările
Imaginile filmate cu drona dezvăluie progresul recent al construcției. De asemenea, acestea evidențiază faptul că lucrările avansează în ritmuri diferite în diferitele stații. La stația Tokyo, construcția și instalarea pilonilor de stabilizare a solului sunt în curs de desfășurare, în timp ce la stația Montreal Square, încep eforturile de redirecționare a rețelelor de telecomunicații.
„La viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au executat 245m de grindă de ghidaj, 34 panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 112) și 146 de piloți plastici pentru consolidarea terenului (dintr-un număr de 498).
- La viitoarea interstație Aeroport Băneasa – Tokyo lucrările pentru piloții forați sunt la debut.
- 61 piloți plastici (dintr-un număr de 465) s-au executat la viitoarea stație Aeroport Băneasa. Continuă lucrările de deviere a rețelelor de apă și telecomunicații.
- 289m de grindă de ghidaj (dintr-un total de 325m), 22 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 54) și 5 panouri de pereți plastici pentru ieșirea utilajului TBM din tunel s-au executat pentru viitoarea stație Gara Băneasa.
- 158 de piloți forați dintr-un număr de 187 s-au executat pentru viitoarea interstație Piața Montreal – Gara Băneasa.
- 140m grindă de ghidaj (dintr-un total de 365m) și 20 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 64) s-au executat la viitoarea stație Piața Montreal. Au fost demarate lucrările de deviere a rețelelor de telecomunicații, iar cele pentru devierea rețelelor de apă și canalizare vor începe curând.
- 36 de panouri de pereți mulați (dintr-un număr de 122) pentru stație și 15 panouri de pereți mulați (dintr-un total de 20) pentru stația electrică s-au executat la viitoarea stație Expoziției.
- La viitoarea interstație Pajura – Expoziției, continuă execuția grinzilor de coronament.
- 2 panouri de perete mulat (din 87) s-au executat la viitoarea stație Pajura. La Accesul A, au fost executați 26 piloți forați (dintr-un total de 256), urmând execuția peretelui mulat.
- La viitoarea interstație 1 Mai – Pajura, execuția puțurilor de epuizment este în desfășurare”, a transmis Metrorex.