Românii, nemulţumiţi de telefonia fixă şi mobilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consumatorii români au făcut, în ultimii ani, zeci de mii de plângeri la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), cele mai multe făcând referire la telefonia mobilă şi fixă.

Constantin Cerbulescu, preşedintele ANPC, a susţinut o conferinţă de presă, miercuri, în cadrul căreia a vorbit despre numărul reclamaţiilor, afirmând că acesta a rămas aproape neschimbat în ultimii trei ani. Cerbulescu a adăugat însă că numele agenţilor economici care înregistrează abateri în mod repetat va fi făcut public, pentru a atenţiona consumatorii asupra unor anumite companii. „De azi operatorii economici care vor repeta abateri vor fi nominalizaţi, îi vom atenţiona şi pe consumatori în acest sens pentru că nu mai putem tolera neimplicarea unor astfel de comercianţi. Dacă până acum au fost unele reţineri în a dezvălui numele acestor agenţi economici, nu vor mai fi", a spus acesta.

Preşedintele ANPC a precizat că, în perioada ianuarie - mai 2011, au fost înregistrate peste 20.000 de reclamaţii, aproximativ 90% dintre acestea fiind analizate. Peste 40% dintre acestea au fost rezolvate pe cale amiabilă, iar cele mai multe plângeri au fost legate de serviciile de telefonie mobilă şi fixă, problemele făcând referire la deficienţele de semnal sau abuzuri în contracte.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite