Lărgirea străzii Fabrica de Glucoză nu va fi gata până la finalul anului, dar se vor deschide două benzi de circulaţie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Captura Youtube
Captura Youtube

Primăria Capitalei nu va termina până la finalul anului lucrările de lărgire a străzii Fabrica de Glucoză, aşa cum a anunţat iniţial primarul Gabriela Firea şi cum prevede contractul încheiat cu constructorul. Până la respectivul termen se vor deschide circulaţiei două benzi, a declarat Gabriela Firea. Un termen realist pentru finalizarea lucrării este primăvara anului viitor.

„A început turnarea asfaltului pentru stratul de bază, iar în zilele următoare urmează stratul de legătură, peste care se va circula până la sfârşitul anului. (...) Este o bucurie faptul că acest proiect devine o realitate şi că în scurt timp bucureştenii vor putea circula in condiţii normale, decente. Turnarea stratului de asfalt are loc în special pe timpul nopţii, când traficul în zonă nu este intens. De altfel, în ultimele săptămâni majoritatea lucrărilor au fost efectuate noaptea. Urmează la sfârşitul săptămânii turnarea stratului de legătură peste care se va circula până la sfârşitul anului, pe tronsonul cuprins între Bd. Barbu Văcărescu şi Şoseaua Petricani-Nod A3. Stratul final, de uzură, se va turna pe toată lungimea şoselei la finalul lucrării”, a anunţat Firea, pe pagina sa de Facebook.

În procente, lucrarea a ajuns la 70 la sută, iar partea cea mai dificilă, care priveşte mutarea şi construirea reţelelor edilitare, aproape a fost finalizată, a declarat pentru HotNews.ro Marius Coaje, consilierul primarului Gabriela Firea pe probleme de infrastructură.

„Am ajuns cu lucrarea la circa 70%. Până la finalul anului vom avea de la bd. Barbu Văcărescu până la Petricani două benzi pe sens finalizate şi deschise traficului. Dacă permite timpul vom intra pe celelalte două benzi, unde acum este drumul de şantier şi firul pe care circulă maşinile. Dacă avem o iarnă bună, lucrăm în continuare. Partea de reţele edilitare este deja făcută, pe celelalte două benzi mai avem doar de săpat drumul, să punem balast şi să turnăm asfalt în trei straturi. Când va fi gata? Totul depinde de vreme, dar un termen realist este primăvara anului viitor”, a explicat Marius Coaje.

În ceea ce priveşte întârzierile faţă de termenul anunţat iniţial, respectiv luna august 2019, apoi finalul anului 2019, acesta spune că sunt cauzate de faptul că traficul nu a fost închis de tot, pentru o anumită zonă a fost nevoie de refacerea proiectului tehnic iar unul dintre constructori a intrat în insolvenţă.

„Prima întârziere a fost cauzată de faptul că nu ni s-a permis să închidem strada cu totul. Apoi, la intersecţia cu intrarea Chefalului, aşa cum a fost gândit drumul nostru, îi punea în dificultate pe cetăţenii care au construit pe această stradă, adică era panta foarte abruptă şi ieşeau greu iarna. Aşa că am cerut reproiectare, a fost nevoie să reaprobăm, iar constructorul să facă o rampă cât mai lină. Au mai apărut nişte lucrări de la RADET. Nici constructorul nu a avut mobilizarea cerută pentru că Straco, unul dintre asociaţi, a intrat în insolvenţă. Tracon a devenit liderul asocierii şi a fost nevoie să facem act adiţional”, a argumentat Marius Coaje.

Evenimente



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite