Scandal în Italia. Clipul de promovare a țării folosește imagini din Slovenia și este considerat „grotesc” VIDEO
0Ministerul italian al turismului a lansat un clip de promovare al țării care a stârnit numeroase critici. În schimb, ministul îi numește „snobi” pe toți cei care s-au arătat revoltați.
![Roma FOTO: Shutterstock](https://cdn.adh.reperio.news/image-7/723d6b09-6eeb-461e-abf8-1cf6d7295fed/index.jpeg?p=a%3D1%26co%3D1.05%26w%3D700%26h%3D750%26r%3Dcontain%26c%3D0%252C0%252C1%252C0.875%26f%3Dwebp)
Intitulat "Open to Meraviglia" (deschis spre mirare), clipul prezintă o versiune computerizată a lui Venus (un simbol al artei italien), care este transformată într-un influencer ce prezintă frumusețile Italiei.
Filmul de promovare, parte a unei campanii de 9 milioane de euro, este produs de grupul de comunicare Armando Testa. Clipul a fost criticat pe scară largă, mai ales că o parte din el a fost filmat în străinătate.
Istoricul de artă Tomaso Montanari a numit campania publicitară "grotescă" și o risipă "obscenă" de bani, arată The Guardian.
Cele mai controversate imagini arată un grup de tineri zâmbind pe o terasă însorită în timp ce beau vin, în ceea ce s-a vrut a fi o scenă tipic italiană. Cu toate acestea, publicul atent a observat că terasa în cauză se află de fapt în regiunea Cotar din Slovenia, aproape de granița cu Italia, iar sticla de pe masă are o etichetă de vin Cotar.
Ministrul italian al turismului, Daniela Santanche, membră a partidului de extremă dreapta Frații Italiei al premierului Giorgia Meloni, a numit criticii videoclipului "snobi" și a spus că reprezentarea lui Venus ca influencer are ca scop atragerea tinerilor.