Start-up-ul LogTech Postis oferă retailerilor acces gratuit la tehnologiile sale, de Black Friday

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Black Friday

Accesul este complet şi gratuit la platforma Postis pentru optimizarea tuturor proceselor de distribuţie şi livrare, în luna noiembrie, fără limită de volum.

Postis lansează o ofertă specială de Black Friday şi oferă acces gratuit la tehnologiile sale, venind astfel în sprijinul retailerilor şi jucătorilor din piaţa de e-commerce, care în această perioadă au de gestionat volume mult mai mari de comenzi online.

Astfel, orice client nou care alege să-şi optimizeze procesele de logistică şi livrare prin intermediul Platformei Postis va avea acces gratuit, pe întreaga durată a lunii noiembrie, la toate tehnologiile oferite, indiferent de sistemele integrate, numărul de soluţii de livrare şi volumul de livrări procesate.

Cele mai frecvente probleme cu care se confruntă retailerii de Black Friday:

  • Resurse de bandă, procesare şi storage limitate pentru magazinele online – din această cauză, multe site-uri/platforme e-commerce nu reuşesc să facă faţă numărului mare de accesări şi lansări de comenzi
  • Lipsa stocurilor – apar situaţii frecvente în care stocurile dintr-o locaţie sunt epuizate fără a exista posibilitatea de redirecţionare din alte depozite sau magazine
  • Întârzieri mari în livrare, care apar din cauza lipsei unui management automat al stocurilor din depozit şi de optimizare a proceselor de fulfillment (picking, packing, printare AWB, pregătire de livrare)
  • Colaborarea cu un singur curier – un retailer mai mic, cu volume reduse, devine captiv; curierul va prioritiza clienţii cu volume mari sau cu niveluri de calitate a serviciilor negociate şi va prioritiza, de asemenea, coletele mai mici şi mai uşor de livrat într-un timp scurt
  • Comenzi simultane pentru acelaşi produs de la mai mulţi retaileri – în special de Black Friday, mulţi clienţi compară preţurile de pe mai multe site-uri pentru acelaşi produs şi comandă simultan de la mai mulţi retaileri, cu plata la livrare; primul retailer care livrează este şi cel care va vinde, toţi ceilalţi fiind nevoiţi să gestioneze comenzile anulate sau coletele refuzate;
  • Volume mari de retururi post-campanie, care pot bloca parţial activitatea în depozitul retailerului. Un retailer mare are nevoie şi de 1 lună şi jumătate pentru a reintroduce în stoc coletele returnate.

Lansată comercial în urmă cu 3 ani, platforma Postis integrează toţi furnizorii semnificativi de servicii de distribuţie şi livrare şi selectează în mod automat cea mai bună opţiune de transport, utilizând algoritmi de învăţare şi predicţie, dar şi cel mai mare set de date de supply-chain disponibil în piaţă.

Platforma Postis este utilizată, în prezent, de peste 100 de clienţi, atât companii mari, cât şi mici, cu prezenţă naţională sau internaţională, din categorii variate precum fashion, pharma şi cosmetice, medical, auto, food, home&deco, logistică, librărie, electro şi IT.

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite