Șoferul care și-a cumpărat o Tesla nouă și s-a trezit cu o factură uriașă pentru reparații chiar a doua zi. „Descoperi pur și simplu aceste lucruri“
0Un proprietar Tesla spune că a primit o factură de reparații de 14.000 de dolari la o zi după ce a cumpărat un Model Y. Un nou raport sugerează că aceasta face parte dintr-o problemă mult mai mare.
Shreyansh Jain, un fost proprietar de Tesla, a fost lovit de o factură de reparații de 14.000 de dolari în urma unei probleme pe care a întâmpinat-o la mai puțin de 24 de ore după ce și-a luat acasă modelul Y nou-nouț, potrivit unui raport recent, potrivit businessinsider.com.
Jain a declarat pentru Reuters că o parte din suspensia vehiculului său electric s-a rupt în timp ce conducea împreună cu familia sa, la o zi după ce a primit livrarea Model Y. El a spus că mașina avea 115 mile pe kilometraj când problema suspensiei a făcut ca anumite porțiuni ale vehiculului să intre în contact cu drumul, iar Jain să piardă capacitatea de direcție.
Investigația Reuters a constatat că Jain a fost unul dintre miile de proprietari de Tesla care s-au confruntat cu probleme legate de suspensia sau direcția companiei în ultimii șase ani. Publicația a relatat că, deși Tesla a negat public unele dintre probleme și a încercat să pună responsabilitatea pe seama proprietarilor, producătorul auto era mai conștient de probleme decât a indicat public.
Elon Musk a recunoscut în trecut că producătorul auto s-a confruntat cu unele probleme de calitate, în special în timpul rampelor de producție.
"Când mergi mai repede, descoperi pur și simplu aceste lucruri", i-a spus el expertului auto Sandy Munro în 2021. "Dacă le-am ști dinainte, le-am rezolva dinainte".
Jain a declarat pentru Reuters că familia sa a trecut de la "în al nouălea cer" la "absolut pietrificată" atunci când mașina pentru care plătiseră aproximativ 55.000 de dolari pentru a o cumpăra s-a stricat pe drum.
Reuters a relatat că, după ce Jain a dus vehiculul la un centru de service Tesla, un lucrător i-a spus inițial lui Jain că nu a găsit "nicio dovadă a unei daune externe" și a sugerat că producătorul de mașini electrice va plăti pentru repararea mașinii. Dar Jain a aflat ulterior că trebuia să plătească factura de reparație de 14.000 de dolari, după ce Tesla i-a trimis o scrisoare în care se arăta că problema era rezultatul unei daune "anterioare", a relatat publicația.
Fostul proprietar Tesla a declarat pentru Reuters că a ajuns să plătească o franciză de asigurare de aproximativ 1.250 de dolari și că se confruntă cu o primă de asigurare mai mare în viitor. Problema suspensiei a durat trei luni pentru ca Tesla să o remedieze, iar Jain a revândut vehiculul cu o pierdere de aproximativ 10.000 de dolari, a relatat Reuters.
La începutul acestui an, Tesla a fost investigată de National Highway Traffic Safety Administration în urma unor rapoarte privind căderea unor volane Tesla în timp ce oamenii conduceau.
Constructorul auto s-a confruntat, de asemenea, cu controlul autorităților de reglementare în legătură cu preocupările legate de funcțiile sale Autopilot și Beta Full Self-Driving, iar recent a emis o actualizare over-the-air după ce NHTSA a declarat că sistemul companiei de monitorizare a șoferilor care au folosit funcțiile a fost defectuos.
De asemenea, proprietarii Tesla au semnalat de-a lungul anilor probleme de control al calității la nivelul mărcii - de la lacunele din panouri și vopsirea neuniformă până la problemele de la centrele de service ale companiei.