Black Friday 2013: eMag se declară pregătit, porneşte festivalul reducerilor cu o săptămână mai devreme

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Black Friday începe pe 22 noiembrie pentru Flanco şi Emag
Black Friday începe pe 22 noiembrie pentru Flanco şi Emag

Black Friday 2013 va prinde magazinele eMag şi Flanco pregătite, conform declaraţiilor oficiale. S-au pregătit cu stocuri, oameni, servicii rapide de curierat şi servere care n-ar trebui să mai pice atât de uşor ca în anii precedenţi. Mai mult, eMag anunţă startul la Black Friday pentru ziua de 22 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât era preconizat.

eMag lansează pe 22 noiembrie Black Friday. Sărbătoarea este importată din SUA, acolo unde mereu se derulează la finalul lunii noiembrie, în preajma sărbătorii Ziua Recunoştinţei. Iulian stanciu, şeful eMag, susţine că mişcarea nu are ca scop atacarea magazinelor concurente, ci pur şi simplu aşa se asigură că produsele sunt livrate la timp, adică până pe 1 decembrie. "E o sărbătoare importată din SUA, nu e din Europa de Vest, dar asta nu înseamnă că trebuie să importăm totul, chiar şi data", a spus acesta la conferinţa de presă organizată de eMag şi Flanco.

Black Friday a fost, în cei doi ani de când este în România, un motor de creştere pentru retail, trimestrul al patrulea din 2012 având o creştere de 13%, în timp ce în toate celelalte au fost creşteri mici sau chiar scăderi. Anul trecut, de Black Friday, eMag a ajuns la un trafic de 2,6 milioane de vizitatori, pe când Flanco a înregistrat unul de 400 de mii de vizitatori.

Black Friday 2011 şi 2012 au fost marcate de servere picate, cozi la magazinele fizice şi planuri pe care oamenii şi le-au făcut dinainte pentru a fi siguri că nu pierd produsele dorite sau că măcar mai prind ceva. Stanciu a afirmat că primul an a fost presărat cu greşeli, oarecum firesc, dar acum s-au pregătit mai bine. Înainte de Black Friday 2013, au făcut şi sondaje de opinie pentru a vedea ce doresc românii să cumpere, dar şi cât ştiu de acest eveniment. 49% din cei intervievaţi ştiu de eveniment, faţă de doar 27% anul trecut. De asemenea, 4,2 milioane de oameni constituie presupusul public cumpărător pe când anul trecut erau 2,4 milioane de potenţiali cumpărători.

În final, eMag susţine că a investit 500 de mii de euro în infrastructura platformei online şi estimează că va livra circa 30.000 de produse zilnic, asta ca în maximum 7 zile să ajungă la cumpărători. Pe de altă parte, Flanco şi-a triplat stocul, faţă de anul trecut, iar programul va fi extins cu 4 ore şi vor fi cu 50% mai multe case de marcat deschise. Asta în magazinele fizice, în weekendul de Black Friday.
 

Black Friday 2013: nu ştii sigur ce să cumperi? Întreabă-ne. Am deschis „Ghişeul de Black Friday”

Vă aşteptăm întrebările şi pe Tech Adevărul. Daţi un Like la pagină, daţi un mesaj şi noi vă răspundem. 

Suntem şi pe Twitter şi răspundem pe acest profil - click aici pentru accesare.  Ne vom uita şi peste hashtag-ul #BFadevarul. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite