Apple, campioana absolută în privinţa gradului de satisfacţie al clienţilor
0Deşi preţurile produselor Apple sunt de cele mai multe ori mai mari decât produsele concurenţei, compania americană a reuşit să se claseze pentru a opta oară consecutiv pe primul loc în Indexul American pentru Satisfacţia Cumpărătorilor (ACSI) în privinţa produselor de IT.
Indexul analizează sentimentele clienţilor faţă de produsele achiziţionate, concentrându-se pe calitatea percepută, aşteptările clienţilor şi valoarea percepută, scrie site-ul cnet.com. Rezultatele vin în urma a mai mult de 70.000 de interviuri luate clienţilor din Statele Unite. Apple a primit 87 de puncte dintr-un maximum de 100, cu un punct mai mult decât anul trecut. Punctajul este cel mai mare din 1995 încoace.
Pe locul secund în clasamentul studiului ACSI, finanţat de Universitatea din Michigan, se află firma Hewlett Packard, cu un scor de 78 de puncte, mai mare cu un punct faţă de cel rezultatul de anul trecut. Locul al treilea este împărţit între Dell şi Acer, cu 77 de puncte.
„Combinaţia câştigătoare Apple este formată din inovaţie şi diversitatea produselor oferite. De asemenea, faptul că Apple este pe primul loc de opt ani este influenţat şi de abordarea unor tehnologii revoluţionare şi inexistente pe piaţă", a spus fondatorul ACSI, Claes Fornell.