Aplicația Home’Bank a ING România introduce funcționalitatea Split the bill

0
Publicat:

Începând din luna noiembrie, clienții ING Bank România pot împărți nota de plată în mod digital, folosind o nouă funcționalitate introdusă în aplicația Home’Bank, Cereri de plată sau Split the bill.

image

Disponibilă în meniul de plăți al aplicației de mobile banking, noua funcționalitate poate fi utilizată pentru orice tip de cheltuială comună: la restaurant, la teatru, în benzinărie, pentru călătorii și pentru multe altele.

Cum funcționează Split the Bill în aplicația Home’Bank

Un client ING care dorește să împartă nota de plată în mod digital cu alți clienți ING, trebuie să urmeze câțiva pași simpli în aplicația Home’Bank:

  1. Să acceseze opțiunea Cereri de plată din meniul Plăți => Alte plăți => Cereri de plată; 
  1. Să selecteze Trimite o cerere nouă, după care să aleagă din agendă numele persoanei/persoanelor cu care dorește să împartă nota de plată și să completeze suma care poate fi împărțită în mod egal sau diferențiat;
  1. Prietenul primește o notificare push acționabilă cu un tap, prin care se loghează în Home’Bank, direct în pagina de plată, de unde poate selecta contul din care face plata.
  1. În continuare, acesta trebuie doar să autorizeze plata în vederea finalizării acesteia. Dacă nu finalizează plata la momentul deschiderii notificării, are posibilitatea timp de 30 de zile să acceseze meniul Cereri de plată, tab Primite, pentru finalizare plată.

Clientul ING Bank care a inițiat cererea de plată o poate anula total sau parțial (pentru una sau mai multe persoane) intrând din nou în aplicație și ștergând numele acestora. Numărul maxim de cereri de plată este de șapte pe zi, iar suma totală dintr-o cerere trimisă către maxim 10 prieteni este de 30.000 de lei. Dacă plata nu a fost efectuată în cele 30 de zile de la primirea notificării, persoana care trebuie să plătească nu mai are acces la cerere.

Tehnologie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite