Anti-campania Microsoft de pe Twitter e tratată cu ironie de fanii Android
0
Microsoft a pornit anul trecut o campanie pe Twitter în care oamenii erau îndemnaţi să spună ce probleme au cu smartphone-ul lor Android. Apoi, acei utilizatori aveau şansa de a primi un telefon cu Windows Phone gratis. Microsoft a revenit cu campania, dar rezultatele n-au mai fost atât de bune.
Microsoft a pornit campania ieri, iar utilizatorii de Android care au avut probleme cu aplicaţiile infectate cu malware îşi pot spune povestea sub hashtag-ul #droidrage, notează „The Verge“. Oamenii au intrat în joc şi unele dintre mesajele postate până acum au fost preluate chiar pe contul Windows Phone. Însă au fost şi utilizatori nemulţumiţi de această anti-campanie şi au reacţionat pe Twitter prin diverse ironii.
Utilizatorul @iSaifu a spus că a dorit în primă fază să cumpere un Nexus 4, dar este mult prea cunoscut pentru a mai fi în stoc. „Mi-aş fi dorit să fie mai puţin popular, cam cum e Windows Phone“, a afirmat acesta. Alt utilizator oferă chiar un citat ironic pentru a caracteriza anti-campania Microsoft. „«Campania negativă este cea mai onestă şi inteligentă metodă de a promova un produs» - a spus Nimeni“.

Fanii Android sau cei nemulţumiţi de produsele Microsoft au pornit chiar o campanie nouă care se găseşte pe Twitter sub hashtag-ul #windowsrage. Oricine a avut vreodată probleme sau este nemulţumit de ceva ce are legătură cu gigantul american este îndemnat să comenteze.
Microsoft derulează o campanie şi contra motorului de căutare Google. Sub sloganul „Don't get Scroogled“, compania îşi promovează motorul de căutare Bing şi prezintă modul în care Google abuzează de influenţa sa online. Totuşi, Microsoft a reacţionat bine în faţa ironiilor prin campania de promovare a Internet Explorer 10. Poate vor ajunge să facă asta şi pentru Windows Phone 8. Atunci când va avea succes.