Propuneri bizare pentru mireasa de azi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Brandul UGG a lansat recent gama „I Do“, care constă în celebrele cizme pufoase, de data aceasta dedicate mireselor care caută confortul dus la extrem chiar şi în ziua nunţii.

Nunta tradiţională are parte de atacuri serioase din partea industriei modei şi nu numai. „Mireasa clasică îmbrăcată într-o rochie albă şi pantofi cu toc ar putea fi pe cale de dispariţie", glumeau amar jurnaliştii de la „The Telegraph", comentând cele mai recente „piese de nuntă" lansate.

Poate cele mai disputate şi criticate de către specialişti, dar îndrăgite şi adorate de cliente în acelaşi timp, cizmele marca UGG au răspuns rugăminţilor a câteva, poate foarte puţine, mirese din lume. Începând din luna iunie miresele vor putea purta cizmele din gama „I Do" (n.r. - „Da!") în
ziua nunţii lor.

Entuziasm şi dispreţ

Cu preţuri cuprinse între 200 şi 300 de euro, cizmele sunt împărţite în trei stiluri. „Sparkles I Do!", adică UGG-ul clasic, acoperit cu paiete albe cu irizaţii, „Bailey I Do!", cizme din piele întoarsă de un alb perlat, cu un buton din piatră Swarovski, şi „Fluff Flip Flop I Do!", o pereche de papuci flip-flop, îmbrăcaţi în piele de oaie şi îmblăniţi.

Declarate în repetate rânduri „cele mai urâte încălţări" care au existat vreodată, alături de celebrii papuci de plastic Crocs, cizmele UGG îşi menţin succesul în rândul populaţiei feminine, în special în rândul tinerelor.

Unul dintre cele mai populare site-uri pentru femei, jezebel.com, le-a numit „cea mai mare ameninţare prezentă la adresa nunţii". În acelaşi timp, viitoare mirese din toată lumea şi-au expus entuziasmul în ceea ce priveşte noile creaţii pe site-urile de socializare, mai ales pe pagina de Facebook a brandului. Ideea de a merge la altar încălţate în ceea ce iniţial era un accesoriu pentru vreme ploioasă a încântat îndeajuns de multe femei încât noua linie s-ar putea să rămână mult timp pe rafturile magazinelor.

Noua mireasă se îmbracă în negru

Dar istoria recentă a demonstrat că industria nunţilor este dispusă la cele mai mari pariuri stilistice şi nu numai când vine vorba de invenţii care să atragă atenţia. În special când ideile mai mult sau mai puţin ortodoxe vin din partea unor designeri renumiţi care şi-au consacrat cariera stilului. Este cazul creatoarei de modă Vera Wang, recunoscută pentru creaţiile sale nupţiale la care au aderat numeroase vedete de la Hollywood. Aceasta a propus rochia neagră de mireasă, începând de anul trecut.

Dacă ar fi să adăugăm şi rochia de mireasă din dantelă de culoarea roşu aprins (culoarea prostituatelor pe vremuri), prezentată la cea mai recentă colecţie a lui Vivienne Westwood, rochiile de mireasă par să spună altă poveste decât cea de până acum.



Şi cu toate că genul acesta de declaraţii vestimentare atrage imediat privirile şi prejudecăţile, rochiile de nuntă roşii şi negre sunt mai tradiţionale decât ar crede publicul. Până la 1800, în special în Europa de Vest, miresele purtau roşu la nuntă, în timp ce prin alte părţi ale lumii variau multe alte culori. Regina Victoria a fost cea care a popularizat trendul rochiei albe de mireasă, la nunta sa cu Prinţul Albert în 1840, iar de atunci abaterea de la tradiţie aduce a gest necugetat. Dar asta nu mai pare să fie grija miresei moderne, care sub principiul „mireasa face regulile" este dispusă să încalce toate tradiţiile.

Mireasa şi Mica Sirenă

Pentru că fiecare mireasă vrea să se simtă ca o prinţesă la nunta ei, anul trecut a venit cu o nouă opţiune. În atenţia mireselor dornice de acel quelque chois, compania Disney a lansat o colecţie de rochii de mireasă inspirată din poveştile copilăriei, ecranizate de compania cu acelaşi nume. Nostalgicele pot îmbrăca astăzi rochia de mireasă „Cenuşăreasa", „Albă ca Zăpada" sau „Rapunzel", pentru sume cuprinse între 1.100 şi 3.500 de dolari.

În colaborare cu Alfred Angelo, un retailer popular în moda de nuntă, rochiile Disney au putut fi comercializate în toată lumea. Alături de rochii, miresele pot alege şi bijuterii Disney din gama dedicată celei mai importante zile din viaţa lor. Filmele nu inspiră doar rochia de mireasă, ci şi costumul mirelui, tortul, dar mai ales figurina din vârful lui. Admiratorii Angelinei Jolie şi ai lui Brad Pitt în filmul „Domnul şi doamna Smith" pot apela la o figurină pentru tortul de nuntă în care cei doi actori sunt reprezentaţi într-una dintre celebrele scene ale filmului. Este doar una dintre milioanele de posibilităţi care stau la dispoziţia mirilor de astăzi.

300 de euro costă cea mai scumpă pereche de cizme UGG din cea mai nouă colecţie dedicată mireselor.

info
Stil de viață

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite