Dan Negru, lider detaşat de audienţă cu „Revelionul Starurilor“. Câţi români s-au uitat la Antena 1 în noaptea dintre ani
0
Programul de Revelion al Antenei 1, prezentat de Dan Negru (47 de ani) pentru al 19-lea an consecutiv, a fost lider de audienţă pe toate segmentele de public.
„Revelionul Starurilor“, prezentat de Dan Negru a fost cel mai urmărit program în noaptea dintre ani. Astfel, unul din trei români care aveau televizorul deschis, în noaptea dintre ani, se uita la revelionul vedetei de la Antena 1, scrie Pagina de Media.
În minutul de maximă audienţă, „Revelionului Starurilor 2019“, de la ora 00.37, a adunat în faţa micilor ecrane 3.700.000 de români din toată ţara, iar minutul de la miezul nopţii a adunat în faţa micilor ecrane 3.073.000 de telespectatori, potrivit Antena 1.
La nivelul întregii ţări, aproape trei milioane de români s-au uitat la Revelionul lui Dan Negru în fiecare minut (cu jumătate de milion mai mulţi decât la Revelionul trecut). Audienţa postului Intact a fost de aproape patru ori mai mare decât a Pro TV, locul doi clasat, care a adunat în faţa televizoarelor 748.000 de telespectatori, notează Pagina de Media.
Pro TV a difuzat în noaptea dintre ani episodul special „Las fierbinţi“ de 1 decembrie, din 2016, în care Celentano a rostit o poezie devenită virală.
Pe locul trei la nivel naţional s-a clasat România TV, cu 707.000 de telespectatori. Postul a difuzat „Super Revelionul României“ un show cu muzică populară, cu angajaţii postului şi cu invitaţi.
Pe locul patru s-a clasat Kanal D, care a difuzat un show cu vedetele postului turcesc, prezentat de Teo Trandafir.
TV2, care a difuzat „Fuegovelion“, prezentat de Paul Surugiu – Fuego, şi TVR 1 s-au clasat pe locurile 5 şi 6 şi au strâns în faţa micilor ecrane 423.000, respectiv 357.000 de români.
La nivelul publicul comercial (18-49 de ani), Antena 1 a obţinut o audienţă de peste două ori mai mare faţă de următorul clasat, Pro TV, reuşind să ţină în faţa televizoarelor 503.000 de tineri.
Pe acest segment, TVR1 s-a clasat pe locul trei, cu 96.000 de persoane, urmat de Kanal D şi TVR 2, cu 73.000, respectiv 70.000 de telespectatori. România TV s-a poziţionat pe locul 6, reuşind să strângă în faţa micilor ecrane, de această dată, doar 61.000 de persoane.
Şi la nivel urban, Antena 1 şi-a menţinut detaşat poziţia de lider, cu 1.213.000 de persoane, urmat de România TV, cu 392.000 de telespectatori şi de Pro TV, care a ţinut în faţa televizoarelor 360.000 de români. TVR 1 a prins locul şase, fiind urmărit de 242.000 de persoane.
Realizatorul Antenei 1 a povestit într-un interviu pentru Click! Live şi cum a ajuns să fie vedeta Revelioanelor: „Din nimereală am ajuns să fac revelioane. În primii ani de revelioane se făceau ediţii speciale cu emisiile care aveau cea mai mare audienţă din grilă. Dumnezeu m-a ajutat ca emisiile alea să fie făcute de mine“.
Despre programele de Revelion de altădată, Dan Negru declară: „Era mai complicat înainte să faci revelioane la televizor. Piaţa era mai grea. Cu ani în urmă, exista Prima TV, care avea format de televiziune, era în forţă Kanal D, care investea foarte mult în revelioane, Pro TV făcea revelioane, TVR-ul. Acum lumea are o mulţime de posibilităţi. Îmi amintesc Revelionul de acum 19 sau 18 ani, acelea aveau un consum de public foarte mare. Oamenii se uitau la televizor pentru că nu aveau altă opţiune, Centru Vechi era tot închis în Bucureşti, în Timişoara la fel, în Oradea era totul căzut, Sibiul nu exista, adică lumea nu avea unde să se ducă afară. În străinătate nu te puteai duce, că îţi trebuia viză. Păi puteai tu să te duci în Dubai în ‘99? Nu era exodul ăsta de vacanţe. Şi atunci, lumea stătea acasă şi se uita la televizor. S-a terminat. Nu numai că a apărut exodul vacanţelor, nu numai că s-au deschis hoteluri la Predeal, Poiana Braşov, unde îţi faci credit să dormi o noapte, dar au apărut new-media -Netflix, YouTube“.