România, fascinantă: Reclame pentru City Insurance, care e în moarte clinică FOTO

România, fascinantă: Reclame pentru City Insurance, care e în moarte clinică FOTO

Compania care era liderul pieţei asigurărilor RCA a rămas fără autorizaţie de funcţionare de aproape o săptămână. Chiar şi aşa, brandul e, în continuare, promovat!

Prăbuşirea City Insurance şi intrarea companiei în insolvenţă au fost printre cele mai importante ştiri ale săptămânii în România.
 
Vorbim de acum despre o companie în „moarte clinică“, din moment ce Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF) a retras autorizaţia de funcţionare a Societăţii Asigurare-Reasigurare City Insurance S.A. şi a constatat starea de insolvenţă a acesteia. De acum, agenţii de asigurări nu mai au voie să încheie poliţe de asigurare în numele acestei companii.
 
Şi, totuşi, City Insurance continuă să beneficieze de reclame. În prime-time chiar! Numele firmei apare, în continuare, pe tricourile FCSB. City Insurance era cel mai important partener comercial al roş-albaştrilor.
800.000 de euro pe an primea FCSB de la City Insurance pentru afişarea brandului pe tricouri şi pe panouri publicitare la meciurile de acasă.
 
 
Dacă e de înţeles de ce oficialii FCSB n-au putut şterge numele City Insurance de pe tricouri, având în vedere că prăbuşirea companiei a venit, în mod fulgerător, şi, probabil contractul cu FCSB n-a fost desfăcut încă, în schimb, a surprins faptul că City Insurance a beneficiat de reclame şi pe marginea terenului. 
 
S-a întâmplat, sâmbătă seară, în timpul meciului FCSB - Academica Clinceni, scor 3-1, după cum se poate vedea mai jos:
 
 
 
Şi nu doar apariţia reclamelor cu City Insurance a surprins. Pe marginea gazonului de pe „Arena Naţională“ au apărut reclame şi pentru „Becali Imobiliare“, după cum se poate vedea mai jos:
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările