Explicaţia Blue Air pentru cele trei curse întârziate, una de peste 12 ore: „defecţiuni tehnice minore” la o singură aeronavă

Explicaţia Blue Air pentru cele trei curse întârziate, una de peste 12 ore: „defecţiuni tehnice minore” la o singură aeronavă

Trei curse aeriene ale Blue Air au avut întârzieri uriaşe vineri dimineaţă, şi de peste 12 ore, compania anunţând că întârzierile zborurilor au fost provocate de „defecţiuni tehnice minore” la o singură aeronavă.

Ştiri pe aceeaşi temă

„Compania Blue Air doreşte să îşi ceară scuze faţă de pasagerii afectaţi de întârzierile care au afectat, astăzi, anumite zboruri. Situaţia a fost cauzată de o defecţiune tehnică minoră la una dintre aeronavele companiei. Din motive de siguranţă, compania a decis ca aeronava să rămână la sol până la remediere.
 
Ca urma a acestei situaţii, mai multe zboruri au suferit întârzieri, iar întreaga noastră echipă are ca prioritate rezolvarea iregularităţilor. Pasagerii au fost informaţi şi au primit asistenţă pe aeroport sau prin call center”, a informat compania.
 
În jurul orei 9,00 a zilei de vineri, unul dintre pasagerii care ar fi trebuit să ajungă de pe Aeroportul Otopeni la Barcelona anunţa că avionul are deja o întârziere de 9 ore.  
 
La ora 13,00, Blue Air informa că avionul va decola la ora 17,00.
 
„În acest moment, putem confirma faptul că zborul charter spre Antalya a decolat de la Otopeni, iar echipa noastră de la sol a oferit pasagerilor refreshments. Cea mai mare întârziere este pe zborul Blue Air spre Barcelona. Astfel, estimăm ca ora de decolare va fi la ora 17:00. Toţi pasagerii afectaţi au primit şi vor beneficia de asistenţă până la momentul decolării în conformitate cu regulamentul EC 261.
 
Încă o dată, compania Blue Air îşi cere scuze pentru disconfortul creat şi asigurăm pasagerii că întreaga echipă se dedică pentru a soluţiona, într-un timp cât mai scurt, şi în condiţii de maximă siguranţă, iregularităţile de astăzi”.
 
Mai multe zboruri ale aeronavelor Blue Air au avut întârzieri uriaşe, ajungând şi la mai mult de 9 ore de aşteptare pe Aeroportul Otopeni.
 
Cursele aeriene aveau ca destinaţie Valencia, Barcelona şi Antalya.
  
În funcţie de durata întârzierii, pasagerii sunt eligibili la compensaţii între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.
 
Pentru întârzieri de minim 3 ore, anulări sau refuz la îmbarcare în cazul plecărilor din România sau al companiilor aeriene înregistrate în Uniunea Europeană, pasagerii sunt îndreptăţiţi să primească între 250 şi 600 de euro/persoană, plus alte cheltuieli.
 
Citeşte şi:
 
 
 
 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările