Două cartiere ale Galaţiului vor fi legate printr-un imens pod. Centura mică a oraşului, în faza autorizării

Două cartiere ale Galaţiului vor fi legate printr-un imens pod. Centura mică a oraşului, în faza autorizării

Detalii de proiect cu podul de pe centura Galaţiului FOTO Proiect

Informaţiile au fost confirmate de Costel Fotea, preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi, instituţia care gestionează investiţia de 30 de milioane de euro cu finanţare de la Uniunea Europeană.

Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi, Costel Fotea, susţine că realizarea „centurii mici” a municipiului Galaţi este în grafic şi că până la sfârşitul lunii februarie se va da ordinul de începere a lucrărilor.

Proiectul presupune lărgirea la patru benzi (dar vor exista şi şase benzi pe anume zone) a traseului  centurii cuprins între intersecţia cu Bulevardul George Coşbuc (zona Galmopan), continuând prin Fileşti şi ajungând la sensul giratoriu de la ieşirea din Galaţi către Tecuci. 

Cea mai spectaculoasă parte a şoselei este în zona Talciocului, unde se va construi un imens pod hobanat ce va lega practic cartierele Micro 39C (zona Talcioc) şi Micro 13 (zona ANL-uri).

„Am finalizat de analizat proiectul tehnic, astfel că în şedinţa de la sfârşitul acestei luni îl vom supune aprobării consilierilor judeţeni. Proiectul tehnic a fost depus în termen, iar fiecare filă a acestui document şi fiecare reper din punct de vedere tehnic a fost verificat de către specialişti, astfel că acolo unde au existat aspecte neclare au fost solicitate clarificări sau chiar ajustari. Am obţinut deja peste 90 la sută dintre avizele necesare demarării acestui proiect, iar după aprobarea proiectului tehnic vom putea depune actele pentru obţinerea autorizaţiei de construcţie”, a declarat Fotea.

„Îmi doresc foarte mult ca luna viitoare să emit ordinul de începere a lucrărilor la cea mai importantă investiţie a Galaţiului. Este un proiect complex din punct de vedere tehnic, cu foarte multe aspecte care trebuie luate în considerare şi pentru care trebuie găsite soluţii. De aceea, suntem foarte atenţi cu modul în care se derulează acest proiect, mai ales că printre lucrările ce trebuie realizate se află şi construcţia unui pod hobanat”, a mai adăugat oficialul.

Se estimează că după finalizarea acestui proiect, timpul petrecut în trafic pe Drumul de Centură va scădea, costurile cu transportul vor scădea şi ele, iar siguranţa în trafic va creşte. Proiectul are o valoare de peste 30 de milioane de euro şi este finanţat din fonduri europene.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: