Ce fură clienţii cel mai des din hoteluri şi ce preferă să sustragă în funcţie de naţionalitate

Ce fură clienţii cel mai des din hoteluri şi ce preferă să sustragă în funcţie de naţionalitate

Personalul hotelier a explicat care sunt obiectele furate în mod obişnuit de clienţii acestora

Englezii şi nemţii sunt cei mai previzibili şi fură în principal prosoape şi produse de îngrijire corporală, austriecii preferă vesela, iar americanii - pernele şi bateriile sanitare din băi.

Ştiri pe aceeaşi temă

Plecatul din hotel cu săpunurile sau pixurile găsite în cameră pare un gest inofensiv pentru mulţi turişti. Însă există şi o categorie care nu se mulţumeşte doar cu atât, îndrăznind să plece chiar cu televizoare, saltele sau chiar animale găsite prin hotel. Un studiu realizat de Wellnes Heaven, pe un eşantion de 1.157 de membri ai personalului hotelier, a dezvăluit care sunt obiectele furate în mod obişnuit de clienţii acestora.

Rezultatul principal al studiului arată că o majoritatea covârşitoare a oaspeţilor fură prosoapele şi halatele de baie. Pe următoarele poziţii în clasamentul celor mai furate obiecte se află umeraşele, pixurile şi tacâmurile. În plus, s-au remarcat şi câteva cazuri spectaculoase, precum piese de mobilier, un pian din holul hotelului sau placuţele cu numărul camerei.

Din acelaşi studiu reiese că englezii şi nemţii sunt cei mai previzibili şi fură în principal prosoape şi produse de îngrijire corporală, austriecii preferă vesela, iar americanii - pernele şi bateriile sanitare din băi. Italienii iau acasă pahare de vin, iar elveţienii pleacă deseori cu uscătorul de păr. Francezii, pe de altă parte, se orientează către televizoare şi telecomenzi, în timp ce olandezii se mulţumesc cu mai puţin şi preferă becurile şi hârtia igienică.

La studiu au participat 1.157 de hoteluri în cea mai mare parte din Europa. Dintre acestea, 634 sunt cotate cu 4 stele, iar 523 aparţin segmentului cu 5 stele.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: