Cinci exerciţii fizice ideale pentru slăbit

Cinci exerciţii fizice ideale pentru slăbit

Cinci exerciţii fizice ideale pentru slăbit

Cele mai eficiente mişcări de aerobic sunt cele cu mingea de gimnastică, abdomenele cu mâinile întinse şi cele tip "bicicletă" Specialiştii americani, citaţi de site-ul About. com,


Cele mai eficiente mişcări de aerobic sunt cele cu mingea de gimnastică, abdomenele cu mâinile întinse şi cele tip "bicicletă"

Specialiştii americani, citaţi de site-ul About. com, au realizat o listă de cinci exerciţii fizice care s-au dovedit de-a lungul timpului a fi cele mai eficiente atât în păstrarea condiţiei fizice, în întărirea sistemului muscular, cât şi în pierderea în greutate şi în relaxarea organismului. Pentru obţinerea unor rezultate optime, aceste exerciţii trebuie combinate între ele.

Un studiu al American Council on Exercise arată că exerciţiile tip "bicicletă" sunt cele mai bune pentru menţinerea taliei, exerciţiile pe mingea elastică ne ajută să ne destindem corpul, în timp ce poziţia "lumânare" menţine spatele drept.

1 Exerciţii tip "bicicletă"

Din poziţia culcat pe spate, ţineţi genunchii îndoiţi şi mimaţi mersul pe bicicletă. Ridicaţi piciorul stâng la 45 de grade. Simultan cu această mişcare, rotiţi corpul spre partea dreaptă, aducând cotul stâng spre genunchiul drept.

Schimbaţi poziţia. Ridicaţi piciorul drept la 45 de grade. Rotiţi corpul spre partea stângă şi aduceţi cotul drept spre genunchiul stâng. Alternaţi mişcările timp de 12-16 "pedalări".

2 Mingea pentru gimnastică

Tot mai utilizată în sălile de fitness, mingea pentru gimnastică reprezintă un excelent instrument, care destinde şi modelează corpul în acelaşi timp. Din poziţia aşezat pe minge cu partea inferioară a spatelui, ţineţi mâinile încrucişate pe piept sau aşezaţi-le după cap.

Încordaţi-vă muşchii fesieri şi întindeţi spatele. Exerciţiile sunt recomandate în suferinţele coloanei vertebrale, în întinderea şi tonifierea musculaturii, dar şi în vederea eliminării tensiunii musculare. Studiile arată că exerciţiile cu mingea de gimnastică aduc bună-dispoziţie şi ajută la funcţionarea sistemului nervos.

3 "Lumânarea"

Poziţia "lumânare" este recomandată îndeosebi persoanelor care au o poziţie de stat incorectă. Acest exerciţiu se poate efectua radicând picioarele la 90 de grade. Este bine să rămâneţi în această poziţie până când vi se înmoaie genunchii. Dacă nu puteţi sta cu capul pe sol, vă puteţi pune o carte sau o pernă nu foarte înaltă.

Alt exerciţiu, tot în această poziţie: cu mâinile sub ceafă, ridicaţi umerii de la sol şi încercaţi să faceţi abdomene. În acelaşi timp, întindeţi picioarele astfel încât capul şi umerii să fie paralele cu acestea. Reveniţi în poziţia iniţială, menţinând însă picioarele în "lumânare". Repetaţi exerciţiul de 12-16 ori.

4 Abdomene cu mâinile întinse

Un alt exerciţiu pentru muşchii abdominali se realizează din poziţia culcat pe spate pe o saltea de gimnastică, având picioarele lipite de sol şi puţin depărtate unul de celălalt. Întindeţi mâinile drept, de-a lungul capului şi încercaţi să le ţineţi cât mai aproape de acesta.

Suprapuneţi palmele şi efectuaţi mişcări de ridicare a trunchiului. Ridicaţi corpul la 45 de grade şi menţineţi poziţia timp de câteva secunde pentru a exercita presiuni asupra muşchilor abdominali. Reveniţi în poziţia iniţială şi repetaţi mişcarea timp de 8-10 ori.

5 Flotări sprijinit pe coate

Întindeţi-vă pe saltea cu faţa în jos. Luaţi poziţia specifică flotărilor. Sprijiniţi-vă corpul de vârfurile degetelor de la picioare şi antebraţe. Împingeţi-vă greutatea corpului pe podea. Atunci când vă ridicaţi, vă sprijiniţi pe degetele de la picioare şi vă odihniţi corpul pe antebraţe.

În timpul efectuării exerciţiului, păstraţi-vă linia spatelui perfect dreaptă . Încordaţi-vă pelvisul şi muşchii abdominali pentru a efectua corect exerciţiul. Repetaţi mişcarea de 3-5 ori.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: