Articol publicitar

80% dintre noi considerăm că femeia trebuie să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Fairy România: Acolo unde există o gospodină, poate să existe şi un gospodin

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
infografic

Pentru 51% dintre români, împărţirea sarcinilor în casă reprezintă un motiv de dispută în familie – aceasta este una dintre concluziile studiului naţional realizat în primăvara acestui an de Cult Research.

Din aceeaşi cercetare aflăm şi că, pentru 80 la sută dintre noi, femeia este cea care ar trebui să se ocupe de treburile casnice - clasica gospodină. Asta în timp ce gospodarul este perceput de 65 la sută dintre noi ca fiind stăpânul unei case îngrijite.

Deşi, teoretic, gospodarul este corespondentul masculin al gospodinei, iată că, în practică, ne raportăm la cei doi termeni diferit. Iar acest lucru contribuie la împărţirea inegală a treburilor în gospodărie, lucru demonstrat şi în sociologie, ştiinţă care ne arată că limbajul este deosebit de relevant pentru calitatea omului de fiinţă socială, tot limbajul fiind cel care le-a permis oamenilor să creeze cultura, să o acumuleze, să o transmită şi să interacţioneze în cadrul societăţii, influenţându-le, în cele din urmă, comportamentul, spune Paul Acatrini, cercetător Cult Research.

infografic

Fairy, un brand P&G care răspunde constant celor mai complexe nevoi ale consumatorilor, susţinând, în acelaşi timp, o viaţă armonioasă de familie, lansează o campanie locală prin care îşi propune să ne ajute să privim lucrurile dintr-o nouă perspectivă – acolo unde există o gospodină, poate să existe şi un gospodin. Prin aducerea in prim-plan a termenului “gospodin”, Fairy vine să inspire o schimbare în modul în care ne raportăm la împărţirea treburilor casnice, încurajând egalitatea de sexe în gospodărie.

Gospodin e acea picătură care poate face diferenţa - poate să schimbe preconcepţii, poate să ne aducă aminte că treburile casnice sunt o responsabilitate comună şi, nu în ultimul rând, să îi celebreze pe toţi cei care îşi împart munca de acasă deja. Obiceiurile familiei sunt cele care ne ghidează şi în lume, iar cercetările noastre arată că atunci când creăm mai multă egalitate acasă, există un mare impact pozitiv: relaţiile se îmbunătăţesc, copiii învaţă ce înseamnă responsabilitatea, respectul şi empatia, iar familiile se simt mai conectate. Campania noastră îşi propune să motiveze fiecare membru al familiei să îşi facă partea, pentru că mai multă egalitate acasă contribuie la mai multă egalitate în lume“, declară Răzvan Resmeriţă, Communications Director Fabric, Home, Baby and Fem Care SEE.

Video manifesto-ul campaniei aduce laolaltă mai multe cupluri cunoscute din România şi prezintă o zi obişnuită din viaţa unei familii FAIRYcite, în care sarcinile casnice devin o responsabilitate comună.

Fiecare familie are secretul ei pentru fericire. Pentru a noastră, unul din secrete este că împărţim totul, la bine şi la rău, aşa cum ne-am promis cândva. Cine are chef să se bucure de o masă gustoasă, pune mâna şi o şi strânge! Nu există roluri deja distribuite, ci doar roluri asumate, ne-a spus Andra Măruţă. La noi e foarte simplu: înainte de orice, eu şi Adela facem planul de bătaie şi apoi ne punem amândoi pe treabă, susţine Radu Vâlcan.

De mai bine de 100 de ani, P&G a stat aproape de familii, lucrând constant la proiectarea unor produse care să facă din curăţenie o sarcină mai uşoară, mai veselă şi, cel mai important, o responsabilitate care să poată fi împărtăşită de toată lumea. Prin această campanie, Fairy continuă misiunea brandului de a susţine viaţa de familie, invitând consumatorii să împartă treburile casnice în mod egal. Pentru că o familie FAIRYcită e o familie în care gospodina şi gospodinul se completează şi se ajută reciproc. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite