Anul trecut, LeasePlan România a înregistrat o cifră de afaceri de 42,4 milioane de euro, în creştere cu 0,5% faţă de 2014, în timp ce portofoliul de autovehicule aflate în administrare s-a majorat cu 6%, la peste 11.000. Peste 80% din flota totală se află în regim “full service”, pentru restul asigurând doar partea de servicii.

Deşi unii dintre clienţii noştri şi-au restrâns activitatea diminuând, în consecinţă, şi flota auto, cererea puternică venită din rândul companiilor mici şi medii ne-a asigurat o creştere puternică în 2015. Pentru anul 2016 estimăm o evoluţie a cifrei de afaceri cu 3-5% şi atingerea unui volum de 12.000 de autovehicule în administrare, bazându-ne pe o relaţie solidă cu clienţii strategici, pe lansări de noi produse, dar şi pe un interes crescut al companiilor din segmentul IMM-urilor”, a declarat Bogdan Apahidean, Director General LeasePlan România. 
În acest an, compania va lansprodus destinat companiilor care folosesc vehicule comerciale uşoare (LCV).

Pentru antreprenori, orice oprire neplanificată a unei autoutilitare înseamnă pierderi. Fie că autovehiculul nu mai ajunge la destinaţie, fie că marfa se deteriorează, timpul înseamnă bani pentru oricine foloseşte un autovehicul în scop comercial.