SUBIECTE BACALAUREAT 2014 Ce subiecte au primit olimpicii şi sportivii la Matematică şi la Istorie

Probele de la Bac-ul special se încheie miercuri, iar vineri se afişează rezultatele finale

Sesiunea specială a Bacalaureatului 2014 continuă marţi cu proba scrisă obligatorie specifică profilului studiat. Cei de la Real au examen la Matematică, iar cei de la Uman - la Istorie. Ministerul Educaţiei a publicat subiectele şi baremele de corectare de la cele două examene de marţi.

UPDATE: Ministerul Educaţiei a publicat pe site-ul dedicat Subiectelor de la examenele din 2014 variantele date marţi la Bac-ul olimpicilor, la Matematică şi la Istorie, dar şi baremele de corectare.

UPDATE: Profesorii spun că subiectele primite de cei de la Mate-Info anul acesta, la Bac-ul special, sunt mai serioase decât cele din vara trecută, nu neapărat mai dificile.

Aproximativ 160 de olimpici şi sportivi din întreaga ţară, care participă la competiţii internaţionale în iulie, susţin în perioada 19-29 mai, la Ploieşti, sesiunea specială a Bacalaureatului.

Este pentru al doilea an, consecutiv, când BAC-ul olimpicilor este organizat la Ploieşti, la Colegiul Naţional ”Mihai Viteazul”.

SUBIECTELE DE LA MATEMATICĂ - PROFIL MATE-INFO

SUBIECTE ISTORIE

E c Istorie 2014 Var 09 LRO

BAREM ISTORIE

E c Istorie 2014 Bar 09 LRO

Luni, aceştia au susţinut proba scrisă de limba şi literatura română, defalcată pe profil real şi uman.

În timp ce “realiştii” au avut la subiectul mare un eseu în care să prezinte particularităţile de construcţie ale unui personaj dintr-un text dramatic studiat, în timp ce “umaniştii” au avut de caraterizat personaje din Camil Petrescu.

106 olimpici sportivi şi 51 de olimpici internaţionali la chimie, informatică, biologie, matematică, fizică, limba rusă, astronomie şi astrofizică, geografie sau olimpici care îşi dau admiterea la universităţi din străinătate susţin la Ploieşti BAC-ul special.

În ceea ce priveşte sportivii, absolvenţii de liceu care participă la BAC-ul special, fac parte din loturile naţionale de pregătire pentru competiţiile sportive internaţionale şi sunt campioni la gimnastică aerobică, powerlifting, fotbal tenis, lupte, înot, canotaj, şah, scrimă, triatlon, judo, tenis, haltere, tir sportiv, baschet, ciclism, atletism, orientare, box, karate, schi, biatlon, handbal şi călărie.

Calendarul Bacalaureatului special 2014:

• 26 mai – Limba şi literatura română
• 27 mai – proba obligatorie a profilului: Matematică sau istorie
• 28 mai – proba la alegere a profilului (chimie, fizică, biologie, filososfie, psihologie, sociologie, economie, informatică, logică, geografie)
• 29 mai  - Limba şi literatura maternă

Rezultatele se vor afişa pe 29 mai până la ora 18:00, iar depunerea contestaţiilor se va face în aceeaşi zi, între orele 18.00 – 20.00, urmând ca rezultatele finale să fie publicate în data de 30 mai.

Pe aceeaşi temă