Wizz Air: Mutarea zborurilor pe Otopeni va creşte preţul biletelor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Companiile aeriene sunt forţate să scumpească biletele sau chiar mai rău, să iasă de pe piaţă, în contextul în care zborurile low cost sunt nevoite să se mute de pe Aeroportul Băneasa pe cel din Otopeni, care percepe tarife mai mari, afirmă directorul executiv al Wizz Air, Jozsef Varadi.

"Managementul Aeroportului Otopeni nu va face bine dacă forţează companiile low cost să se mute. Cred că Wizz Air are o poziţie destul de bună pe piaţă încât să nu plece, dar dacă va trebui să ne mutăm, vom fi forţaţi să ne revizuim capacitatea de transport şi tarifele. Cel mai rău lucru care se poate întâmpla pieţei de aviaţie este ca, din cauza unei decizii ca aceasta, companiile să plece şi să facă investiţii pe alte pieţe", a declarat, într-o conferinţă de presă, Jozsef Varadi.

El spune că Aeroportul "Henri Coandă" (Otopeni) practică tarife mai mari comparativ cu alte aerogări din regiune precum Varşovia şi Budapesta.

 "Este ridicol, pentru că nu există o justificare din punct de vedere al pieţei pentru aceste tarife", a afirmat directorul Wizz Air.

Ministerul Transporturilor a decis ca Aeroportul Aurel Vlaicu (Băneasa) să se transforme, până în 2012-2013, într-unul rezervat zborurilor business şi VIP.  Asta înseamnă că traficul low-cost se va muta pe Aeroportul Henri Coandă (Otopeni), iar companiile aeriene cu acest profil vor avea cheltuieli mai mari şi vor majora preţul biletelor.

La sfârşitul anului trecut, atunci când a fost anunţată această strategie, Anca Boagiu spunea că preţul unui bilet low-cost nu ar trebui să fie majorat cu mai mult de 4,5 euro în urma mutării curselor pe Aeroportul Otopeni.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite