Vodafone în haine noi: de la „Trăieşte clipa‟ la „Power to you‟

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vodafone în haine noi: de la „Trăieşte clipa‟ la „Power to you‟
Vodafone în haine noi: de la „Trăieşte clipa‟ la „Power to you‟

Vodafone lansează în România noua poziţionare globală de brand, „Power to you‟, şi dezvoltă serviciile de acces la Internet de pe telefonul mobil, comunităţi online şi email.

Noul slogan al celor de la Vodafone îl plasează pe client în centrul atenţiei. „Power to you înseamnă că utilizatorii noştri au acum la dispoziţie mai multe oportunităţi, odată cu dezvoltarea serviciilor de acces la Internet şi email de pe telefonul mobil. Aceste servicii au depăşit graniţele biroului şi sunt disponibile oricărui consumator‟, explică Liliana Solomon, CEO Vodafone România.

Comunităţile online, mai accesibile

Operatorul telecom a creat un nou serviciu, „Vodafone Internet pe mobil‟, ce integreaza browser-ul Opera Mini şi poate fi folosit pe o gamă mai mare de telefoane. „Clienţii noştri, atât abonaţii, cât şi utilizatorii cartelei Vodafone, pot să intre în conturile lor de Yahoo, Gmail sau Hotmail la fel de usor ca şi de pe computer, oriunde şi oricând, pentru 1,99 euro pe lună‟, spune Karsten Wildberger, chief commercial officer consumer unit Vodafone România.

Vodafone România avea 9,5 milioane de clienţi la sfârşitul lunii iunie. În prezent, Vodafone are divizii în 31 de ţări pe 5 continente şi aproximativ 40 de reţele partenere în întreaga lume.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite