Valentine’s Day, afacere made în SUA care aduce profit în România. Cu ce promoţii îi iau comercianţii cu asalt pe îndrăgostiţi
0Ziua Îndrăgostiţilor, prima mare sărbătoare după Crăciun şi Revelion, dă startul afacerilor de iarnă- primăvară, în care comercianţii de tot felul îşi etalează cele mai bune oferte şi caută să obţină şi primele mari profituri din acest an
Dragostea se vinde bine, fie că este vorba de cadouri, gadgeturi, petreceri şi chiar mici vacanţe romantice. După modelul occidental, în fiecare an, înainte de Valentine’s Day (14 februarie), comercianţii din mai toate sectoarele îşi personalizează ofertele, aşa încât produsele lor să fie pe placul îndrăgostiţilor.
Restaurantele organizează petreceri tematice, florăriile pregătesc aranjamente cât mai atrăgătoare, producătorii folosesc ambalaje prin care atrag atenţia, iar agenţiile de turism vin cu pachete de vacanţe romantice. Acestea sunt doar câteva din pârghiile de marketing ale evenimentului importat de peste Ocean.
Dragostea trece prin stomac
Restaurantele nu ratează ocazia de a veni cu oferte de Ziua Îndrăgostiţilor. De exemplu, reţeaua de restaurante Alioli va promova specificul său, cel spaniol, iar petrecerile tematice se vor organiza timp de trei zile – 12, 13 şi 14 februarie. Cei care vor petrece o seară romantică în La Finca by Alioli vor avea parte, pe lângă cina romantică, şi de un program de muzică live. „Pentru data de 13 februarie ne-am pregătit cu meniuri speciale. Vom avea un antreu, un fel principal la alegere, un desert şi un pahar de şampanie“, spune Sorin Barbu, proprietarul Alioli. Sâmbătă, 13 februarie, Alioli va organiza două petreceri, una de la ora 18.00 la 21.00 şi alta de la 21.30 până la închidere. Pentru ultima serie, locurile sunt deja rezervate, susţine Barbu. Preţul meniului este de 99 de lei de persoană pentru rezervările de până în 10 februarie şi de 119 lei pentru cei ce rezervă după data de 11 februarie.
Nu doar în Bucureşti sunt petreceri tematice. La Piteşti, la Cornul Vânătorilor, tema serii de 13 februarie este tot dragostea. La 69 de lei de persoană, meniul se compune tot din antreu, fel principal, desert şi ceva de băut, iar ambianţa este în ton cu sărbătoarea: muzică bună, cum scriu organizatorii pe propria pagină de web.
Citiţi în Adevărul Financiar ce oferte au agenţiile de turism pentru Valentine`s Day şi ce evenimete organizează mall-urile.