Top 10 cele mai importante tendinţe în retail

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sherif Abdala, Gourmet Coffee FOTO forbes.ro
Sherif Abdala, Gourmet Coffee FOTO forbes.ro

În cadrul unui eveniment organizat luni de wall-street.ro, în parteneriat cu Carrefour, Cardsimplus.ro, DPD România, Daedalus Millward Brown şi retail.ro, participanţi au oferit răspunsuri la întrebare „Care sunt cele mai importante tendinţe din retail?”

Sherif Abdala, Gourmet Coffee: Marcile proprii au inregistrat cresteri in criza

Segmentul de marci proprii a inregistrat cresteri in perioada crizei, spre deosebire de produsele de distributie, a declarat Sheriff Abdala, seful companiei Gourmet Coffee. „In ultimii trei ani am observat o crestere destul de mare a segmentului de marci proprii, iar aceasta directie va avea potential mare pe viitor", a explicat Abdala. „Avem semnale de la cateva lanturi mari care isi doresc sa implementeze conceptul de marci proprii", a adaugat el, fara a da numele retailerilor.

Irina Mandoiu, Albalact: Mesaje care sa socheze

„Romanului ii place sa fie socat de mesaje. De exemplu, am avut o campanie pentru Fulga in care am avut un mesaj de tipul «Castiga o vaca mai mare ca tine». A generat vanzari foarte bune a declarat Irina Mandoiu, director comercial in cadrul Albalact”, a explicat Mandoiu. Ea a adaugat ca nu crede ca veni foarte curand momentul in care retailerii vor investi sume importantein lucruri inovative de promovare a producatorilor. „Cu siguranta vor face parteneriate cu nou, dar in care sa cream noi experientele”, spune Irina Mandoiu.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite