Stupul cu bani: cum a făcut ApiLand un milion de euro din miere

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În 2009, în perioada în care a început progresul companiei, ApiLand avea şapte angajaţi, iar în prezent numărul acestora a crescut la 22 FOTO AP Images
În 2009, în perioada în care a început progresul companiei, ApiLand avea şapte angajaţi, iar în prezent numărul acestora a crescut la 22 FOTO AP Images

Cu o cifră de afaceri de peste un milion de euro şi un marketing agresiv (nu doar) în Internet, compania băimăreană ApiLand este liderul unei pieţe greu de observat, paradoxal, tocmai din lipsa unei promovări active, scrie Adevărul Financiar.

O piaţă care s-a mutat din galantarele “plafarului” în mediul on-line sau în prezentări de tip Teleshopping, şi care a dezvoltat şi businessuri de tip call-center.

De la mesaje de genul „lăptişorul de matcă ajută memoria”, până la anunţuri de tipul „cu lăptişorul de matcă beneficiaţi de un ten sănătos”, produsele apicole par să îşi găsească o piaţă de nişă, pe care ApiLand o construieşte chiar acum.

Povestea companiei se scrie încă din 1995, anul în care fondatorul Ovidiu Bodea a început să vândă la scară mică polen uscat. Pasul spre businessul “instituţionalizat” avea să-l facă însă abia în 2002, când a avut şansa unei colaborări cu compania americană CC Pollen Company Arizona. De altfel, acesta a fost şi momentul în care a fondat firma denumită iniţia Apiservices, prin intermediul căreia le-a livrat timp de un an americanilor o cantitate imensă de polen –  20,7 tone. A fost punctul în care Bodea a trecut de la comerţul local la consolidarea companiei.

Citiţi mai multe pe Adevărul Financiar

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite