Proceduri mai simple pentru programele Rabla Clasic şi Rabla Plus

Proceduri mai simple pentru programele Rabla Clasic şi Rabla Plus

Administraţia Fondului pentru Mediu (AFM) a anunţat că începând cu data de 24 iulie 2020 se simplifică procedura de înscriere în cadrul programelor Rabla Clasic şi Rabla Plus.

Ştiri pe aceeaşi temă

Dosarele de acceptare depuse de către persoanele juridice şi dosarele de validare ale producătorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul poştei electronice.

În ceea ce priveşte dosarele respinse cu posibilitatea de remediere, documentele necesare completării/clarificării dosarului de acceptare vor fi transmise către AFM tot prin intermediul poştei electronice, în termenul prevăzut de ghid. Măsura se va aplica şi pentru contestaţii, acestea urmând a fi formulate în scris şi transmise scanat.

Pentru producători, cererea de decontare se va semna prin utilizarea semnăturii electronice calificate şi se va transmite prin intermediul poştei electronice la AFM, respectând condiţiile din ghid.

„Având în vedere perioada pe care o traversăm, ne-am dorit simplificarea procesului de validare a producătorilor şi de înscriere a persoanelor juridice pentru programele Rabla Clasic şi Rabla Plus. Fac precizarea că, dosarele vor fi trimise exclusiv prin intermediul poştei electronice, numai începând cu data de 24 iulie 2020”, a declarat preşedintele AFM, Andreea Kohalmi – Szabo.

Procedura cuprinzând modul de transmitere a documentelor, adresele de e-mail prin intermediul cărora se realizează comunicarea informaţiilor necesare, precum şi alte instrucţiuni, vor fi publicate pe site-ul www.afm.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: