BCR a lansat o aplicaţie pentru credite ipotecare

BCR a lansat o aplicaţie pentru credite ipotecare

Banca Comercială Română (BCR) a lansay, miercuri, o aplicaţie digitală dedicată creditelor ipotecare. Potrivit organizatorilor, aplicaţia intitulată „Casa Mea” reprezintă prima soluţie digitală din România, dedicată creditelor ipotecare, platforma fiind dezvoltată de BCR în parteneriat cu compania de tehnologie şi inovaţie Qualitance.

Ştiri pe aceeaşi temă

Aplicaţia „Casa Mea” este o soluţie digitală pentru credite ipotecare care simplifică procesul de achiziţie a unei locuinţe. Toate documentele solicitate de către bancă încă din etapa de analiză preliminară pot fi încărcate online de client, direct în aplicaţie, de pe telefon sau calculator, ceea ce reduce durata întregului proces cu cel puţin 50%. 

Nu mai este nevoie ca un client să meargă la bancă pentru fiecare document sau etapă în parte. În aplicaţie pot fi încărcate: antecontractul, actele de proprietate, opinia notarială, releveul, extrasul de carte funciară şi orice alte documente mai solicită punctual banca. 

Clientul află de la început care sunt documentele de care are nevoie în fiecare etapă, cum ar trebui să arate şi de unde le poate obţine. El este în permanenţă la curent cu stadiul dosarului său şi ştie cât mai durează până la transferarea banilor către vânzător.

Clientul colaborează direct în aplicaţie cu celelalte părţi implicate în procesul de achiziţie, respectiv vânzătorul, notarul sau agentul imobiliar. Aceştia pot să încarce documentele solicitate de către bancă, iar aplicaţia trimite notificări clientului şi băncii la fiecare pas.

Clientul primeşte notificări pe măsură ce stadiul dosarului său sau stadiul documentelor se modifică, respectiv ori de câte ori este necesară o nouă acţiune din partea sa.

Astfel, clientul este la curent, în permanenţă, cu stadiul în care se află procesul de achiziţie a casei sale, află ce documente sunt necesare în fiecare etapă şi cum poate să le obţină, primeşte notificări privind stadiul dosarului şi poate discuta cu banca pe chat. 

Aplicaţia este disponibilă în App Store şi Google Play şi a fost deja utilizată de peste 1.300 de clienţi BCR. Peste 600 de persoane au folosit-o deja până la finalul întregului proces. Casa Mea poate fi accesată folosind numele de utilizator şi parola aferente platformei inteligente de banking – George. 

BCR deţine o reţea de 21 de centre de afaceri şi 20 de birouri mobile dedicate companiilor şi 509 de unităţi de vânzare cu amănuntul situate în majoritatea oraşelor din ţară cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispoziţia clienţilor peste 2.000 de bancomate şi servicii complete de servicii bancare prin Internet banking, Mobile banking, Phone-banking şi E-commerce.
   

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: