Starbucks deschide prima cafenea din România pe 18 aprilie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Starbucks Coffee Company, cea mai importantă marcă de cafea din lume şi lider în vânzarea cu amănuntul şi prăjirea cafelei, va intra în curând şi pe piaţa românească. Compania a semnat

Starbucks Coffee Company, cea mai importantă marcă de cafea din lume şi lider în vânzarea cu amănuntul şi prăjirea cafelei, va intra în curând şi pe piaţa românească. Compania a semnat recent un acord pentru înfiinţarea unei companii cu capital mixt (joint venture) împreună cu Marinopoulos Brothers S.A., unul dintre cei mai mari retaileri la nivel european, pentru a deschide locaţii Starbucks în România.

"Consumatorii din Bucureşti vor avea acum ocazia să savureze cafea de înaltă calitate, să beneficieze de servicii legendare şi de <> , mediul confortabil pentru care Starbucks este recunoscut în întreaga lume," a declarat Yannis Kalfakakos, Managing Director of Marinopoulos Coffee Company. Investiţia necesată deschiderii primei cafenele Starbucks din Bucureşti nu a fost făcută publică, însă este sigur că inaugurările nu se vor opri aici. Potrivit oficialilor companiei, Starbucks şi-a extins relaţia de succes, joint-venture-ul cu Marinopoulos Brothers, compania parteneră din Grecia, pentru a înfiinţa Marinopoulos Coffee Company III SRL, care va răspunde cu derularea operaţiunilor din România. Compania Marinopoulos deţine o amplă experienţă în deschiderea şi operarea locaţiilor Starbucks în Grecia, Cipru, Austria şi Elveţia, precum şi experienţă locală în operarea altor mărci de ţinută mondială cum ar fi Marks & Spencer, The Beauty Shop/Sephora, FNAC şi Dia. Starbucks a pătruns prima dată pe piaţa europeană în 1998, deschizând primele locaţii în Marea Britanie. În prezent, compania deţine peste 1.000 de locaţii în Europa, în ţări precum: Marea Britanie, Irlanda, Austria, Elveţia, Franţa, Spania, Germania, Grecia, Cipru şi Turcia. Peste 44 milioane de clienţi vizitează Starbucks în fiecare săptămână, în 39 de ţări din întreaga lume. De cealaltă parte, Marinopoulos Brothers S.A. este unul dintre cele mai mari grupuri comerciale, industriale şi de retail din Grecia, reprezentând Carrefour Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu Carrefour), Sephora Marinopoulos S.A. (o companie cu capital mixt înfiinţată împreună cu LVMH) şi franciza Marks & Spencer. Marinopoulos Brothers S.A. este activă şi în sectorul industrial, prin intermediul FAMAR S.A., una dintre cele mai mari companii europene de produse farmaceutice şi cosmetice.

Expansiunea vizează şi Budapesta, Praga şi Polonia

Strategia de expansiune a companiei Starbucks se pare că vizează şi intrarea pe alte pieţe europene până în 2008. Supoziţia se bazează pe un acord semnat de curând între Starbucks şi un restaurant american (AmRest), operatorul internaţional al lanţurilor Pizza Hut sau KFC. Înţelegerea va permite Starbucks să deschidă 20 de noi cafenele în Budapesta, Praga şi Polonia, până în 2008. Lanţul american de cafea a avut numeroase încercări pentru a intra pe piaţa Ungariei, însă niciuna dintre ele nu s-a finalizat cu succes.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite