Sponsorii câştigă de pe urma CM de Fotbal

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Budwiser, Coca-Cola şi McDonald’s s-au declarat mulţumite de câştigurile obţinute în urma reclamei generate de sponsorizarea Campionatul Mondial (CM) de Fotbal din acest an, informează „Financial Times“.

Cu toate că sumele plătite de cele trei companii internaţionale către Federaţia Internaţională de Fotbal sunt confidenţiale, specialiştii estimează că fiecare multinaţională plăteşte până la 25 de milioane de dolari pentru drepturile de sponsorizare a evenimentelor organizate de Federaţie.

Venituri pe măsura investiţiilor

AB InBev, producătorul berii Budwiser, a anunţat o creştere de 18,6% a vânzărilor din Marea Britanie înregistrate în intervalul aprilie-iunie, comparativ cu perioada similară din 2009, rezultat direct al promovării mărcii alături de evenimentul sportiv.

Coca-Cola a înregistrat o creştere de 7% a vânzărilor din America Latină faţă de aceeşi perioadă a anului trecut. Muhtar Kent, directorul executiv al grupului, atribuie majorarea sponsorizării CM.

Cu toate că vânzările McDonald's din Marea Britanie au crescut, la nivel european CM a cauzat scăderea traficului în localuri.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite