O tânără de 32 de ani face sute de mii de euro din vânzarea de ochelari de soare exclusivişti în străinătate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Roxana Marcu a lansat, în 2012, Sunglasscurator FOTO wall-street.ro
Roxana Marcu a lansat, în 2012, Sunglasscurator FOTO wall-street.ro

Este pasionată de ochelari de soare, dar de cei ale unor branduri mai puţin cunoscute publicului larg. Şi pentru că în România nu îşi găsea ce îşi dorea şi chiar şi în străinătate îi era destul de dificil, în iunie 2012, Roxana Marcu a lansat Sunglasscurator, primul retailer online local de ochelari de soare ale unor designeri de nişă.

Investitia initiala a fost de circa 60.000 de euro si a constat in realizarea stocului si constructia site-ului.

„Nu suntem un magzin de optica medicala, pentru ca nu avem in portofoliu ochelari de vedere, ci doar ochelari de soare de nisa. Vedem aceste produse ca accesorii, precum sunt si bijuteriile ori pantofii. Chiar si felul in care functionam este la fel ca cel al unui retailer de fashion, pentru ca mergem la targuri de moda, iar procesul de achizitie este la fel. Si am lansat acest tip de concept pentru ca si in strainatate daca voiai o anumita piesa trebuie sa stii exact unde sa mergi”, afirma Marcu.

Sunglasscurator vinde prin trei canale: magazinul online sunglasscurator.com, showroomul de pe strada Nicolae Caramfil din zona Baneasa din Bucuresti si Farfetch.com, o platforma britanica care vinde produsele a peste 200 de buticuri la nivel mondial.

Citeşte continuarea pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite