Meta: Inteligența artificială sporește randamentul campaniilor publicitare din social media cu 32%

0
Publicat:

Anunțurile care rulează pe aplicațiile Meta au înregistrat o creștere medie de 32% a rentabilității cheltuielilor cu ajutorul inteligenței artificiale, spune Nicola Mendelsohn, șeful grupului de afaceri globale.

foto logo Meta și reacții de pe Facebook afișate pe ecranul unui telefon
Inteligența artificială sporește randamentul campaniilor publicitare din social media

De asemenea, reclamele care folosesc inteligența artificială au redus costul de achiziție cu aproximativ 17%, a declarat Mendelsohn într-un interviu acordat joi de la Forumul Economic Mondial de la Davos, transmite Bloomberg.

Instrumentele de inteligență artificială au simplificat și procesul de creare a campaniilor. În timp ce în trecut, ar fi putut fi nevoie de 15 până la 30 de pași pentru ca agenții de publicitate să configureze o campanie, „acum o poți face dintr-un singur buton”, a spus Mendelsohn.

Anul trecut, Meta a lansat noi instrumente de inteligență artificială generativă pentru agenții de publicitate, cu funcții care permit companiilor să creeze imagini și text mai rapid și să prezică performanța reclamelor, ca parte a unui efort mai amplu de a îmbunătăți performanța și de a compensa datele de targetare pe care le-a pierdut în urma modificărilor privind confidențialitatea la Apple Inc. 

În plus, în luna octombrie a anului trecut, Meta a introdus un nou plan de abonament pentru utillizatorii Facebook și Instagram din Europa, care asigură o experiență fără reclame, pentru a se conforma reglementărilor Uniunii Europene.

Planurile de abonament lunar pentru utilizatorii din UE, Spațiul Economic European și Elveția costă 9,99 euro, echivalentul a 50 de lei, pentru utilizatorii web, în timp ce utilizatorii iOS și Android plăteasc 12,99 euro pe lună, echivalentul a 65 de lei.

Reglementările UE amenință să limiteze capacitatea Meta de a personaliza reclamele pentru utilizatori fără consimțământul acestora și să afecteze principala sa sursă de venit.

Cea mai populară rețea de socializare din lume a fost supusă unor presiuni antitrust în UE. În iulie, a pierdut lupta împotriva unui ordin german de restricționare a datelor, deoarece instanța supremă din Europa a sprijinit competența autorității germane de supraveghere antitrust de a investiga și încălcările de confidențialitate.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite