FOTOGALERII Ce pisică vinde de un miliard de euro? Cum arată şi ce serveşte un restaurant Hello Kitty

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Hello Kitty este un personaj fictiv produs de compania japoneză Sanrio şi desenat de Yuko Shimizu în anii '70. Îndrăgită de copiii din întreaga lume, mai ales de fetiţe, celebra pisică face un miliard de euro pe an în afara Japoniei, începând cu anul 2003.

CLICK PE POZE PENTRU A VEDEA CUM ARATĂ PRĂJITURILE HELLO KITTY

Restaurantul Hello Kitty deschis în China. Sursa foto: atasteofkoko.com

Pe numele real, Kitty White, pisica are înălţimea de cinci mere şi greutatea de trei mere. Dă bine la imagine să construieşti o poveste în spatele unui astfel de personaj. Iar japonezilor din spatele brandului le merge bine, din moment ce orice produs Hello Kitty se vinde. De la rechizite, bijuterii, haine, chitare electrice, muzică, jocuri video şi mâncare. Primul restaurant Hello Kitty s-a deschis în Taipei, Taiwan. Decorul şi mâncărurile oferite sunt modelate după caracterul pisicii. Mai mult decât atât, în 2008, Hello Kitty a deschis, tot în Taiwan o maternitate.

De curând şi micile chinezoaice se pot bucura de prăjiturile în formă de pisică la restaurantul deschis în Beijing.

CLICK PE POZE PENTRU A VEDEA O NOUĂ FOTOGALERIE:

image
Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite