Enel dă vina pe Marius Manole pentru factura uriașă la curent: Nu s-a putut citi contorul

0
0

Enel da vina pe Marius Manole pentru factura uriașă la curent, spunând că nu s-au putut efectua citiri din cauza lipsei de acces la contor.

Marius Manole Foto Inquam Photos (arhivă)
Marius Manole Foto Inquam Photos (arhivă)

Enel Energie Muntenia a emis pe numele domnului Marius Manole o factură de regularizare care reflectă consumul real înregistrat în perioada respectivă (28 decembrie 2020 - august 2022). În intervalul ianuarie 2021 – iulie 2022, nu s-au putut efectua citiri de contor, din cauza lipsei de acces la contor. Asigurăm toți clienții că verificăm modul de facturare și îl adaptăm continuu, astfel încât el să reflecte corect modificările legislative numeroase și la intervale scurte de timp în domeniul energiei. De asemenea, îndrumăm clienții să transmită lunar indexul lor de consum de energie și să asigure accesul la contor pentru citire, astfel încât facturarea să reflecte consumul lor real”, au precizat reprezentanții Enel pentru „Adevărul”.

Actorul Marius Manole a publicat pe pagina sa de Facebook o poză cu factura colosală la energie electrică, în valoare de 7.518,13 lei. Suma pe care ar trebui să o achite actorul a fost generată de perioada de regularizare, care a fost calculată între luna decembrie a anului 2020 și august 2022. 

Mi-a venit factura de la Enel România. Eu cred că plătesc pentru Casa Poporului. 7000 kw .. Măi să fie! Și nu e glumă”, se arată în postarea actorului. 

Mihai Șora, factură de peste 6.000 de lei

De o situație similară a avut parte și filosoful Mihail Șora, care a primit din partea Enel o factură de peste 6.000 de lei, pe care trebuie să o achite până pe 28 septembrie.

Șora spune că nu are mari consumatori de energie electrică și că folosește becuri economice.

Precizarea Enel în cazul filosofului a fost asemănătoare celei emise în cazul actorului Marius Manole. “Enel Energie Muntenia a emis pe numele domnului Mihail Șora o factură de regularizare care reflectă consumul real înregistrat în perioada respectivă (octombrie 2020 - august 2022), când nu s-au putut efectua citiri de contor, din cauza lipsei de acces în locuință (unde este amplasat acesta).

Asigurăm toți clienții că verificăm modul de facturare și îl adaptăm continuu, astfel încât el să reflecte corect modificările legislative numeroase și la intervale scurte de timp în domeniul energiei. De asemenea, îndrumăm clienții să transmită lunar indexul lor de consum de energie și să asigure accesul la contor pentru citire, astfel încât facturarea să reflecte consumul lor real”, se menționează în adresa Enel remisă „Adevărul”.

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite