Electrica revine la facturarea lunara

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Regularizarea platilor se va face la 6 luni. Bucurestenii vor putea plati facturile si prin cont bancar

Societatea Electrica pune in aplicare un nou sistem de facturare si incasare a energiei electrice la clientii casnici. "Vom incasa lunar energia electrica, pe baza de consum estimat, factura putand sa fie platita si prin cont bancar personal", a declarat in cadrul unei conferinte de presa Stefan Gheorghe, director general al Electrica Muntenia Sud. De luna viitoare, peste 100.000 de bucuresteni vor plati facturile aferente lunii mai la energia electrica pe baza estimarii consumului pe o perioada de 6 luni. "Daca la sfarsitul celor 6 luni s-au inregistrat diferente intre consumul estimat si cel realizat, bucurestenii vor achita energia consumata suplimentar o data cu plata urmatoarei facturi, la tarifele din perioada de consum respectiva", a explicat directorul Stefan Gheorghe. Pana in prezent, Electrica Muntenia Sud a incheiat deja acordurile cu BCR, Banc Post si Raiffeisen Bank si intentioneaza sa instaleze de luna viitoare dispozitive electronice de plata in casieriile din Capitala. Noul sistem de facturare va fi introdus pana la finele anului in curs in Bucuresti, spune Stefan Gheorghe. La periferia Capitalei, citirea contoarelor se va face la 3 luni din cauza furturilor masive de energie. In judetul Ilfov, facturile sunt incasate de catre factorii postali, iar in Giurgiu, incasarea se va face lunar si intr-o anumita zona la 2 luni. "Nu se va renunta la cititorii-incasatori", a mai spus Stefan Gheorghe. In schimb, activitatea de citire a facturilor va fi incredintata unei societati private. Comunicare cu clientii - pe Internet Pentru a imbunatati sistemul de comunicare si informare a clientilor, Electrica Muntenia Sud are un site pe Internet. Prin accesarea adresei dialog.clienti@sdb.ro clientii pot solicita informatii, pot transmite reclamatii si sugestii referitoare la serviciul prestat de catre furnizorul de energie electrica. Totodata, societatea va infiinta un "call center" de relatii comerciale cu clientii. Astfel, printr-un simplu apel telefonic, consumatorii vor putea transmite indexuri in vederea emiterii facturilor.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite